torstai 15. tammikuuta 2015

Meikki Viidellä Tuotteella



IMG_9910 (2)

Jos saisit valita ainoastaan 5 meikkituotetta, mitkä valitsisit?
 
 Eli jos saisit tehdä meikin käyttäen vain viittä eri tuotetta, siveltimiä ja välineitä ei lasketa, millä sen tekisit ja miksi valitsisit juuri ne? Tässä on mun valinnat, kertokaa mulle teidän omat.

1. Meikkivoide - tällä hetkellä ehdoton lemppari on Lumenen CC-voide. Näin talvella mun ihoni kuivaa aivan hulluna ja tämä tarttuu hyvin vähän ainoastan kaikista kuivimpiin kohtiin. valitsin meikkivoiteen jotta saan tasasen pohjan. mun silmiin mikä tahansa meikki näyttää vähän sotkuiselta tai muuten epäsiistiltä, jollei pohjaa ole tehty. meikkivoide siis tasoittaa hyvin kasvojen värin ja peittää pienet virheet. siksi siis meikkivoide oli hyvin helppo valinta.

2. Peitevoide - jo pidemmän aikaa mun lemppari on ollut macin pro longwear concealer. tän tuotteen koostumus on aivan täydellinen. se on tarpeeksi vesimäinen ja siitä syystä levittyy helposti jäämättä kerrostuneen näköiseksi. ohut kerros riittää hyvin tummien silmänalusten peittämiseen ja pienellä määrällä pääsee pitkälle. peitevoiteen valitsin koska myös se saa pohjan näyttämään paremmalta. mustat silmänaluset ja punertavat poskipäät saa tällä hyvin piilotettua. en tykkää käyttää liian peittäviä meikkivoiteita, vaan korjata peitevoiteella ne viimeset kohdat mitä meikkivoide ei peitä.

3. Kulmaväri - mulle kulmat ovat olleet jo pitkään tärkeä osa meikkiä. tiedän, että jotkut ei niinkään niistä välitä, mutta mä en näihin ihmisiin kuulu. jos olis pitäny valita vain kaks tuotetta, toinen olisi ollut anastasia beverly hillsin brow wiz. mun silmissä kumien teko on kun taulun kehystäminen. maalaus voi olla kuinka hieno vaan, mutta kun sen kehystää, se saa ryhtiä ja viimestellyn ulkonäön. toinen tuote minkä olisin voinut valita tähän tilalle olisi ollut benefitin gimmebrow ja nämä käksi  mulla yleensä kulkee käsi kädessä.

4. Ripsari - jälleen valitsin yhden erittäin hyväksi todetun lempparin, eli loralin telescopicin. minä kun olen luonnostaan vaalea, niin myös mun ripset on käytännössä läpinäkyvät. näyttää todella hassulta, kun pohja ja kulmat on tehty, mutta silmät möllöttää tyhjyyttään. ripsari kuuluu siis ihan tasapainon vuoksi tähän viiteen tuotteeseen. ja tietenkin ihan sen takia että jokainen nainen varmsti tietää minkälaista itsevarmuutta tummat ja tuuheat ripset saa aikaan!;)

5. Poskipuna - viimenen valinta on poskipuna ja tässä tapauksessa thebalmin downboy. tämä kyseinen poskipuna on hyvin lähellä mun luonnollista punaa, joten se sopii tälläiseen "luonnolliseen" meikkiin parhaiten. poskipunan valitsin koska oon tehnyt peittvän pohjan ja haluan tuoda vähän väriä takaisin kasvoillen.


wstgesdf

1 kommentti: