maanantai 16. kesäkuuta 2014

5. WHERE I SLEEP



IMG_4321

iphone

mä rakastan nukkumista. oon aina voinut nukkua missä vaan ja lähes millon vaan. jos mun ei tarvii herätä johonkin nukun joka päivä ihan tyytyväisenä 12h. jotkut puhuu, että kun ne nukkuu pitkään niin on ihan että apuaaa mun koko päivä meni olisin voinu tehä tätä ja tätä ja voi eiiiiiii. toisin kun minä.. jos oon nukkunu pitkään toteen, että nyt tulee hyvä päivä kun ei väsytä koko ajan. eikä myöskään ärsytä kun on pitäny nousta sängystä lämpimän untuvapeiton alta ennen aikojaan! toi on muuten toinen asia mun sängystä. vaikka munkin huoneessa on välillä kuolemallisen kuuma, ja leevillä vielä kuumempi, niin aina on silti pakko nukkua sen ison ja paksun untuvapeiton kanssa. se on vaan niin mukava. en myöskän pysty nukkuun alle neljän tyynyn kanssa. yleensä mulla on se viis niin sillon on hyvä. ne on tosin sellasia ihan perus kokosia, eikä mitään isoja. mutta mun pitää aina vielä halia yhtä:D meinaan joko nukun mahallani ja sillonkin käsi yhen päällä tai sitten kyljelläni halien sitä tyynyä.



wstgesdf


7 kommenttia:

  1. kaipaan sun piristävii videoit, onks niit tulos

    VastaaPoista
  2. mäkin kaipaan niiden tekemistä:( tulee kyllä heti kun on mahollista! en viikolla mulla olis pari vapaapäivää niin ehkä sillon saan kuvattua!:)

    VastaaPoista
  3. Oi mäkin innolla ootan sun videoita, niitä on niin kiva katella!!:) ois myös ihanaa jos pystyisit/jaksaisit/haluaisit tehä sellasen "vaatekaappini kulmakivet" tyyppisen postauksen, ois kiinnostavaa kuulla mitkä on sun kaapissa niitä must-juttuja tai ylipäätään mitä sun mielestä kaikkien pitäis omistaa että vaatekaappi ois toimiva tai jotain tällasta:) musta ainakin sellaset postaukset on tosi inspiroivia omaa kaappia ajatellen! En tiiä ootko joskus jo tehnyt jotain vastaavaa kun oon aika uus lukija. Mutta anyway tykkään sun blogista todella paljon ja just etenkin videot on viihdyttäviä!:)

    VastaaPoista
  4. voi kun kiva että tykkäät:)) ja toi kuulostaa kivalta idealta voisin hyvin toteuttaakkin!:)

    VastaaPoista
  5. Moikka! Ihana blogi sulla, oot tosi kaunis tyttö :) en tiedä oletko jo ihan kyllästymiseen asti vastaillut aupairit lontoossa ohjelmaan liittyviin kysymyksiin.. mutta pakko silti kysäistä jos asiasta tykkäät vielä puhua! Tässä siis pari kysymystä:)
    1.Kuinka nopeasti sait koekuvauksien jälkeen tietää, että pääsit mukaan ohjelmaan (viikkoja, kuukausi?)? 2.Emmitkö yhtään lähtöäsi vai olitko ihan satalasissa mukana? 3.Tuliko ohjelmaa katsoessa ikinä sellainen häpeä että Voi ei miks tämäkin piti näyttää tvssä..? (btw tuohon ei ole siis mitään syytä, tosi hyvä ohjelma oli :) 4.Kun sait tietää että olit valittu ohjelmaan, niin oliko se jo varma päätös, vai päättikö perheet vasta sen jälkeen siis monista tytöistä että kenet haluaa, vai vaan teistä neljästä sai valita et kenet haluu? :) 5.Miksi muuten lähdit myöhemmin lontooseen kuin muut tytöt? 6. Saitko kertoa julkisesti lähteväsi tuohon ohjelmaan, vai pitikö se pitää salaisuutena pitkään? Jos piti niin kuinka pitkään :)

    kiitos tuhannesti jos vastailet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että tykkäät ja ei mua haittaa vastailla:) en kyllä muista oikeen.. 1.ne koekuvaukset oli jo ollu mutta mulle pidettiin vielä myöhemmin niin niistä ei kyllä kuukautta menny kun sain soittoa. 2.en empinyt oikeastaan ollenkaan. vähän ton kanssa että mitä leevi sanoo mutta sekään ei oikeestaan ollu syy olla lähtemättä.3. ei tullut missään vaiheessa niistä mitä tein tai sanoin koska olin koko ajan 100% rehellinen mutta montakertaa tuli hirveä häpeä kun katoin miten ne oli leikattu ja mun kunnon selitys jätetty pois välistä vaan napattu lause. 4. meitä oli sillon kun soitto tuli enemmän kun neljä ja kaikki puhuttiin niille perheille jotka oli kiinnostuneita ja lopulta perheet valitsi kenet halus. 5. perhe oli juuri saanut lapsen ja tulin lontooseen sillon kun he halusivat. ohjelmassa on myös vähän suurenneltu aika väliä. oikeasti tulin neljä päivää myöhemmin kun mira:D 6.ei meille sillon sanottu että ei saa kertoa kun kuitenkaan ohjelmaa ei oltu ollenkaan mainostettu mutta sopparit kirjotettua ei saatu kertoa mitä ohjelmassa tapahtuu tai laittaa esim instaan paljastavia kuvia. tää kesti niin kauan kunnes ohjelma oli ulkona. toivottavasti osasin vastata ees jotenkin järkevästi:P

      Poista