perjantai 13. kesäkuuta 2014

4. FAVOURITE THING


IMG_9584

tämän hetken lemppari on kyllä ehdottomasti mun lorac pro paletti! oon niin rakastunut sen väreihin ja käytännöllisyytteen. yhdestä paletista lötyy ihanan paljon eri värejä jotka on käytännöllisiä ja niin kauniita. ihanan kermasia ja häivyttyy erittäin nätisti. pigmenttikin suurimmassa osassa on juuri sellainen mistä mä tykkään. kuitenkin se, mikä tässä paletissa mun huomion kiinniitti on nuo mattat. koko ylärivi täynnä pelkkiä mattoja. niin moni paletti on täynnä pelkkiä shimmersävyjä ja tuurilla ehkä pari mattaa seassa. siitä siis tälle paletille iso iso plussa! 
täytyy kuitenkin ihan rehelliesti sanoa noista parista vaaleasta sävystä.. eteenkin noista shimmereistä. niiden pigmentti ei ole mikään paras.. mä oon ihminen joka vaalessa luomiväreissä haluan pigmenttiä. tummissa jopa mielummin ite rakennan sitä, mutta en vaaleissa. tottakai pitää antaa myönnytystä siitä, että mun oma iho on erittäin vaalea joten no, ei ne aina kovin paljoa näy. eli kun kuivalla siveltimellä lisää, väriä ei kehuttavasti luomelle ilmesty. märkänä värit kuitenkin näkyvät huomattavasti paremmin, mutta mä halua pysytä käyttämään sävyjä myös kuivana.

IMG_9586

IMG_9581

2014-06-12

tässä näkyy vielä jokainen väri mun iholla. kuten huomaatte noi vaaleimmat on mun iholla aikas näkymättömät. mutta näättekö kuinka kauniiitaaaa? oon rakastunut. ylhäällä siis matat ja alla shimmeriset. otin noihin kaikkiin vaan yhen kerran väriä, paitsi noihin vaaleisiin. halusin että saa mahdollisimman hyvän kuvan tuosta pigementin määrästä missäkin värissä.




wstgesdf


8 kommenttia:

  1. Oi! Tää on yks kauneimmista paleteista mitä tiedän. Vähän kateellinen oon siis : D Ehkä joskus sitten lottovoiton jälkeen vois olla itsellä massii ostaa tämä.

    VastaaPoista
  2. Kuinka pitkä oot?:)

    VastaaPoista
  3. Onko toi primerin korkki ihan tasanen vai onko siinä ees joku minimaalinen reikä? Selvittelen tässä oman paletin aitoutta siis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on siinä sellanen ihan pienen pieni nyppylä tai joku sellanen:D

      Poista