keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

1. ME

Untitled

Oon miettiny, että varaisin kampaajalle ajan. En vaan osaa päättää mitä tälle tukalle teen. Oon miettiny että pyytäisin väripesua ja sit vaaleita raitoja. Mulla vaan kun ei ikinä eläissäni oo tehtyjä raitoja oo ollut.. Pelkään vähän että tykkäänkö siitä, miltä ne näyttää, että pitäiskö kuitenkin ottaa koko väri. Sellanen ihan kylmä blondi.. Mutta sit taas toisaalta mua houkuttais ihan hirveesti napsauttaa hiuksista sellanen kymmenen senttiä pois jotta saisin ihanan polkan kesäksi. Siihin taas sopisi niin hyvin ne raidat, ainakin mun pääni sisällä kuviteltuna. En vaan tiedä haluunko leikata.. Kun sitten niillä ei voi tehdä ollenkaan yhtä paljon kun pitkillä. Ja on tosi vaikee saada hyvän väriset pidennyksen jos päässä on vaan raidat... MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ?:((


wstgesdf


6 kommenttia:

  1. Tossa yhessä postauksessa sul oli musta vetoketju hame nahkanen niin mistä oot ostanu sen?

    VastaaPoista
  2. Hei coolness, sulla on blogi! Löysin sattumalta Youtuben kautta. Susta sai niin symppiksen ja kivan kuvan Aupaireissa (: Jään seuraamaan!

    VastaaPoista
  3. Mä leikkasin its just vähän aikaa sitten 20cm pois hiuksista ja mietin niin kauan että uskallanko vai en! Mut oon tositosi tyytyväinen lopputulokseen :) ja otin kans vaaleita raitoja, ne on niin kivoja varsinkin kesällä! kannattaa :)

    VastaaPoista
  4. Upea tukka, oot tosi nätti :) !

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista