torstai 29. toukokuuta 2014

WISH LIST 2.0

tein jokin aikaa sitten tälläisen samanlaisen kollaasin meikeistä/kauneustuotteista jotka oli mulla seuraavana ostoslistalla. niistä on nyt lähes kaikki hankittu, joten ajattelin vähän jutella teille tuotteista, jotka seuraavana olis mun listalla. aijon myös kertoa teille mitä tykkään niistä tuotteista mitkä edelliseltä ostin ja oliko ne sitä mitä odotin vai ei, sitten kun olen niihin paremmin perehtynyt.

wish list

 

1. TheBalm - FratBoy ja DownBoy tässä olisi kaksi poskipunaa, joista toisen ajattelin kotiuttaa joskus nyt lähitulevaisuudessa ja toisen ehkä myöhemmin. aivan ihanat värit molemmat ja tuota fratboyta meikäläinen on ihastellu niin paketissa kun ihmisten poskillakin jo pidemmän aikaa. theBalm on myös aivan ihana merkki! rakastan yli kaiken niiden tuotteiden ulkonäköä ja nimiä.

2. Anastasia Beverly Hills - Brow Wiz  jotkut ehkä tietääkin, että mä olen pienoinen kulmakarvafriiikki. kulmat on mulle iso asia meikissä. mun kulmat ikävä kyllä elää ihan omaa elämäänsä ja niissä mulla meikatessa monesti menee pisimpään. tää on tuote mistä oon kuullut pelkkää hyvää. monesti kun katon että nyt on tytöllä upeet kulmat ja katon että milläs se on ne tehnyt, tää on siellä listauksessa. yks asia mistä oon vähän epävarma on se, että murtuuko tää tuote kun sitä käyttää. mulla on ennen ollut tollasia samalla periaatteella toimivia tuotteita, niin kulmakyniä kun kajaaleitakin. en oo enää moneen vuoteen omistanut yhtään, sillä ne mureni monesti ja tuotetta meni paljon hukkaan. toi ei ihan hirvittävän hintava ole, mutta sen verran kuitenkin että jos se murtuu niin sillon saa kyllä ihan liian vähän tuotetta tuolla hinnalla. odotukset on kuitenkin korkeella tän kanssa.

3. Maybelline - Baby Skin Instant Pore Eraser Primer  oon moneen kertaan puhunu, että meikäläinen metsästää hyvää primeria. tää tuote kantautu mun korviin vasta jokin aikaa sitten ja ymmärtääkseni onkin suhteellisen uusi tuote. ikävä kyllä suomessa tätä ei myydä ollenkaan. tästä en ole hirveitä määriä vielä kuullut tai lukenut, mutta jotkut ovat verranneet tätä Benefitin Porefessional primeriin joka siis on todella suosittu. tätä mun on vähän vaikea uskoa ja itsellä se tuli mieleen vain jo sen takia, että tuotteiden paketit ovat samantapaiset. no tätä kuitenkin haluan testata ja katsotaan sitten kuinka hyvä se on.

4. Urban Decay - All Nighter Makeup Setting Spray  mun setting spray on ollut loppu jo vähän aikaa ja ette ymmärrä kuinka tyhjältä välillä tuntuu:D kun oon lähdössä ulos ja varsinkin nyt kun rupee oleen lämpimäpi haluisin ehdottomasti kiinnittää mun meikin ennenkun poistun talosta! oon tullu vainoharhaseks ja jo ovesta kävellessä mietin onko meikki vielä paikoillaan. tää on taas tuote mistä oon kuullu hurjasti hyvää ja haluan ehdottomasti tän käsiini. macin fix+ oli myös sellanen mitä oon halunnut, mutta nyt pikemminkin noihin luomivärijuttuhin kun kiinnittään meikin.

5. TheBalm - Natural Instincts Eyeshadow Palette  jälleen yksi theBalmin tuote jota oon tarkkaillut jo pidemmän aikaa. ensin huomioni kiinnitti tuo tuotteen paketointi. paletti on älyttömän omalaatuinen ja hauska! värit tuossa paletissa kuitenkin ovat aikas perus värit. myöskään matta värejä ei paletti kovinkaan tarjoa ja minä kun oon pitkälle mattatyttö vähän epäilytti. palaan kuitenkin ihastelemaan tuota palettia vähän väljä ja kun nään jonkun käyttävän sitä meikki lookissa värit näyttävät erittäin näteiltä. nyt sitten, sanotaan viimesen kuukauden aikana, tää paletti on kiivennyt mun listan yläpäähän, vaikken sen aluksi sinne olisi avannut päätyvän. paletissa on kuitenkin muutama väri jotka jo aluksi osuivat silmään, sexy (täyteliäs punaruskea), stand-offish (kimalteinen pinkihtävä nude) ja sultry (kamelin värinen). se mikä tässä vähän mietityttää on esim juuri tuon stand-offishin kimalteiden määrä. joskus tuollaiset erittäin kimalteiset luomivärit tuppaavat varisemaan ja murtumaan liikaa.. katsotaan sitten kun tää multa löytyy, että onko näin.

6. Giorgio Armani - Luminous Silk  tämä ja Make Up For Everin HD foundation on ollut mun wish listillä myös jo jonkun aikaa. näissä on vaan molemmissa pienet ongelmat. armanin maksaa maltaita ja koska se ei ole peittävä en oo ihan varma pitäisinkö siitä tarpeeksi, että haluaisin ostaa sen niin kalliilla. Mieluummin ostaisin tuon Make Up For Everin meikkivoiteen. sitä vaan kun ei käsiinsä kovin helposti saa. joo, netistä voisin tilata, mutta mun on erittäin vaikkee netin kautta sanoo mikä on mulle oikee väri. tääkään ei oo niin halpa että viittisin montaa lähtee tilaileen. lisäks näitten vaaleimmat sävyt on aika auttamattoman pinkin näkösiä.. ja se ei oo mulle hyvä juttu. tää siis on sellanen, mitä ihan hirveesti haluaisin kokeilla, varsinkin nyt kesäksi, mutta kysymys on että raaskinko.


wstgesdf

3 kommenttia:

  1. Mulla on pitkälti aikas samanlainen toive lista kuin sulla ja noi on kaikki niin ihania et ihan pakko saada! :D Toi paletti multa kyllä jo löytyy ja suosittelen! Varsinkin just toi sävy sexy on niin ihana. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no sitä oonkin katteluu eniten ja ei löydy kyllä multa sen tyylistä sävyä vielä ollenkaan!:)

      Poista
  2. Ootko hakenu nyt opiskelemaan johonkin? :) missä muuten oot nyt töissä?

    VastaaPoista