tiistai 27. toukokuuta 2014

shopping


kävin pitkästä aikaa shoppailemassa ja mukaan tarttuikin mitä ihanampia juttuja. oon pitkään etsinyt ihania toppeja jossa olisi naruolkaimet. nyt löysin ginan alesta niitä kaksin kappalein. niissä on tosin mun olemattoman lyhyelle vartalolle aivan liian pitkät olkaimet, kuten aina tuon tyyppisissä. pitää siis olkaimia vähän lyhentää, mutta muuten aivan ihanat, varsinkin tuo musta. oon pitkään myös halunnut nahkahametta. en kuitenkaan ikinä aikasemmin ole sellaista edes sovittanut, sillä koen, että mun vartalolle noi ei oo mitään hirveen imartelevia. nyt sitten kuitenkin hennesiltä löysin tosi kivan näkösen ja päätin kokeilla. en mä edelleenkään miltään mallilta siinä näytä, mutta totesin että kyllä talosta voi poistua ja se kun vaan oli niin kivan näköinen!

 IMG_9561

IMG_9563

näin joskus yhen youtube videon, missä jollain tytöllä oli läpinäkyvä koru. eka olin vähän että mikäs toi on ja kuitenkin kun sitä hetken olin kattellu, totesin että itseasiassa mä tykkään ihan hirveesti. voitte siis kuvitella mun ihastumisen määrän, kun seppälään astuin ja näin ton korun hyllyssä. tosin okei, täytyy myöntää että noitten kukkien takia meni taas hetki päättää että tykkäänko ihan älyttömästi vai en tykkää. tiedättekö te kukaan mistä puhun? mulle ainakin tulee tollanen olo aina välillä:D en sitä ekalla kerralla ostanut (lähinnä koska ei ollut rahaa) mutta se jäi  mun mieleen ja aina kun olin kaupungilla se pyöri mielessä. vihdoin pääsin sitten kotiuttamaan tän ihanuuden. ei yhtään sellanen, mistä ajattelin tykkääväni, mutta kuitenkin rakastuin ihan täysin!                                                 tykkääkö kukaan muu tästä?


wstgesdf

3 kommenttia:

  1. voitko näyttää kunnolla noit vaatteita ja mistä ne on :) näyttää kivalle toi vetoketju nahka juttu? haha :)

    VastaaPoista
  2. Mistä noi kengät on ja paljon ne makso? Näyttää ihanilta :)

    VastaaPoista