maanantai 12. toukokuuta 2014

late monthly favorites

moikka! oon taas jonkin aikaa ollut poissa täältä blogin puolelta kiireiden takia. uusi työ ja sen sijainti vie paljon aikaa mun päivästä, ja kotiin päästyä ei ole millään jaksanut enää muuta tehdä kun käpertyä suoraa peiton alle. nyt kuitenkin alan jo sopeutua tähän ramppaamiseen ja kiireeseen eli ehdin ajatella tätä blogiakin välillä. multa meni toi kuukauden vaihtuminen ohi yhdessä hujauksessa ja siinä samalla kuukauden lempparitkin. mulla on kuitenkin ollut nyt muutama uusi tuote mistä oon tykänny (ja muutama vanhempikin) ja halusin jakaa ne teille. parempi myöhään kun ei milloinkaan, eikö?

hh

1. SYOSS Absolute Oil - tää on ollut älytön pelastus mulle varsinkin nyt, kun on tosiaan ollut kiire ja aina en ole voinut ottaa aikaa mun aamusta hiusten föönaamiselle/suoristamiselle. minullahan on tosiaan luonnostaan kiharat hiukset. monesti ne sitten myös ovat sellaisessä pörrössä, että talosta ei voi poistua muuta kun nutturalla joka piilottaa latvat. no mitäs sitten kun se nuttura avataan? hiukset on entistä pörrösemmät ja ne täytyy harjata, jolloin tilanne on vaan pahenee entisestään. tämä öljy on ollut tähän tilanteeseen ainut mikä auttaa. pikkasen tätä kämmenelle, hierotaan yhteen ja levitetään latvoihin ja muualle missä pörröisyyttä näkyy. öljy silottaa hiukset heti ja tämä kyseinen tuote ei jätä hiuksia erityisen öljysen näköiseksi, kuten monet muut kokeilemani öljyt. tämä tuote on myös ehdottomasti parantanut mun hiusten laatua, eikä vain siloittanut pörröisyyttä. etenkin sillon kun pidän hiuksiani suorana sen huomaa. latvat eivät enää tunnu karheilta vaan silkkisiltä. mä en tiedä pystyykö kukaan samastumaan tähän, mutta mä rakastan niin paljon sitä miltä hiukset tuntuu terveinä kun ne on ponnarilla ja vetää käden niistä läpi:D tietääkö kukaan mistä mä puhun? kuulostan varmaan ihan sekopäältä:D mun pointti kuitenkin oli se, että mun hiukset on nyt ollut niin ihanan silkkisen tuntuset ja kiitos kuuluu tälle öljylle.

2. RIMMEL Match Perfection - tää meikkivoide yllätti mut kyllä täysin. ostin sen koska toi väri oli niin vaalea ja just mun ihonvärinen. mun on todella vaikea löytää meikkivoiteta jotka sopii mun iholle ja olinkin tämän sävystä innoissani. peittävyys on kuitenkin aika haalea, enkä siksi aluksi käyttänyt tätä erityisen paljoa, sillä mä pidän meikkivoiteista joissa on runsaasti pigmenttiä. oon kuitenkin nyt ruvennut käyttämään tätä useammin ja pidänkin tästä jopa enemmän kun mun lorealin true matchistä, joka on ollut lemppari jo hetken. tää sopii paljon paremmin mun kuivalle iholle koska tässä on ihana "dewy finish". en taas oikein osaa suomentaa sitä, mutta kasvot näyttävät vähän kosteilta ja kiiltävältä, ei kuitenkaan liikaa. peittävyys on edelleen ainut miinus, mutta näin kesää kohden se voi jopa olla sopivampi. tätä voi kuitenkin helposti laittaa muutaman kerroksen, eikä näytä liian kakkumaiselta.

3. LUMENE Wild Rose Natural Lipstick, 3 Heather Nude - tämä huulipuna on myös ollut kovassa käytössä. se on ihana nude ja on sopinut hyvin yhteen poskipunaan jota olen tässä kuussa käyttänyt usein. väri on tarpeeksi tumma ja siinä on hieman punaista, joten se ei ole missään nimessä liian nude ja tuo kasvoille kuitenkin väriä. lumenen huulipunissa on pieman vaihteleva tuo pigmentin määrä, tässä sitä kuitenkin on ihan riittävästi. ei paras koostumus mitä olen tavannut, mutta värin takia ollut kovassa käytössä.

4. LUMENE Beauty Base - lumenen pohjustusvoide. tämä tuote on aikas vanha ja lumene ei sitä ainakaan tässä paketissa enää myy. kaivelin mun äidin meikkejä ja kun tämä kaivautui sieltä esiin päätin ottaa kokeiluun ja se jäikin aika nopeesti mun päivittäiseen käyttöön. mainitsin aikasemmin, että olen ollut metsästämässä hyvää primeria jo pitkän aikaa. mun kasvoilla on monta kohtaa missä meikki ei vaan yksinkertaisesti pysy. päivän aikana se lähtee liikkumaan ja näyttää aivan järkyttävältä. mua ei niinkään kiinnosta se, että näkyykö mun ihohuokoset vai ei, sillä ne on muutenkin pienet mulla. tottakai on kiva, jos ne vähätkin häivyttyy, mutta tärkeintä mulle on se, että meikki pysyy paikallaan koko päivän. tämä tuote on yllättävästi tehnyt juuri sen. en todellakaan odottanut sen olevan näin hyvä, sillä omistan lumenen luomiväripohjan ja se ei missään nimessä ole hyvä tuote. en jätä primerin etsintää tähän, mutta nyt käytössä on ehodottomasti tämä!

5. KLIPPOTEKET Dry Shampoo - tämä tuote on varmasti monille tuttu. itse oon tätä käyttänyt jo yläasteelta asti. kuitenkin nyt noin viimesen vuoden aikana olen kokeillut muita kuivashampoita, tykkäämättä juurikaan mistään kokeilemastani sen enempää. palasin siis tähän tuotteeseen taas ja täytyy sanoa että ihmetten, mitä oikeen lähdin etsimään, kun jonkun muun ostin. en keksi tästä tuotteesta mitään pahaa sanottavaa ja siksi halusinkin sen tähän vielä ottaa, vaikka vanha tuttavuus onkin.



wstgesdf

13 kommenttia:

  1. tarkotatko dewy finish?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah joo oon näköjään kirjottanu sen väärin:D:D

      Poista
  2. Kerro lisää sun uusista töistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juustoja mä edelleen mäkissä väännän:)

      Poista
  3. Missä työskentelet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkkärissä siis edelleen vaihdoin vaan toiseen:)

      Poista
  4. Jippii!! Uusi postaus!! <3 Oon kattonu joka päivä et ootko tehny uutta postausta ja tänään sain yllättyä positiivisesti <3 Ihana postaus, lisää vaan!! :D

    VastaaPoista
  5. Tee sellanen postaus sun lemppari meikkisiveltimistä..Ois niin ihanaa jos jaksaisit tehdä..<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saatan tehä joskus ajan kanssa mutta vielä en halua koska en oo kokeillu ollenkaan niin monia että voisin vertailla:/

      Poista
  6. Onks toi semmost harmaat toi kuivashamppoo ku mul on batisten kuivashamppoo niin se tekee tukast ihan harmaan mikä ei kyl oo kiva juttu?

    VastaaPoista
  7. vähän vaalee kun sen eka laittaa niinkun kaikki mutta sitten kun on harjannu hiukset tai sormilla vähän sekottanu ei näy enää yhtään:) joo itekkin oon kokellu muutamaa niiden omaa ja molemmista jäi ihan valkoseks hiukset

    VastaaPoista
  8. Tee postaus siitä mitä kasvojenhoito/puhdistustuotteita käytät! :) Kun sun iho on noin silee ja kaunis..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisin tehdäkkin:) oon just metsästämässä uutta kasvojenpuhdistus ainetta mutta kun pääsyn yhteen hyvään niin teen:)

      Poista