torstai 3. huhtikuuta 2014

Long over do.


mulla on useampikin kauneustuote jota oon halunnu jo vuoden päivät, mutta en jostain syystä ole saanut hankittua.. ehkä koska ne kaikki pitäisi tilata netistä? toisaalta olin juuri lontoossa josta olisin voinut ostaa kaikki nämä.. ehkä osan kova hinta? en tosiaan tiedä koska kaikkia kovasti haluaisin! no nyt sitten tän vuoden tavote on vihdoin hankkia noi mun omistukseen.

long over do

 

1. Sigman Basic Eyes Kit - tässä olisi erittäin hyvän laatuisia siveltimiä ja juuri kaikki tarpeelliset. tässä kyseisessä paketissa on mukana häivytyssivellin, vino häivytyssivellin, luomivärisivellin, isompi luomivärisivellin, rajaussivellin, kynäsivellin ja vielä yksi jonka suomenkielistä nimeä en nyt keski, mutta tuollainen ohut vino sivellin jota itse käyttäisin kulmakarvoihin. nuota olen jo kuolannut pitkään ja kun päätän sijottaa ensimmäisiin kunnon laatu siveltimiin ne tulevat olemaan nämä. 2. NYX butter gloss - näistä olen kuullut niin paljon hyvää ja nähnyt ihmisillä ja olen ollut aivan rakastunut siihen, miltä nämä ovat näyttäneet. varsinkin creme burlee ja maple blodie. aivan ihania pinkin ja nuden sävyjä. kesäksi nuo olisivat ihanat. 3. EOS lip balm - nämä varmasti jokainen tunnistaa ja juuri siksi haluaisinkin yhden kokeiluun. olen ollut jo pitkään kiinnostunut siitä, ovatko nämä oikeasti jotenkin ihmeellisen hyviä huulirasvoja vai vaan muoti-ilmiö. siinä siis suurin syy, miksi tälläisen olen jo pitkään halunnut. toinen tietenkin tuotteen söpö paketti!  4. Benefit Watt's up? highlighter - mä en ole erityisen kova kiiltävien korostusvärien käyttäjä ja tämä onkin ensimmäinen jota olen harkinnut ostavani. tästäkin taas jälleen kuullut paljon hyvää ja pidän sen jälkeä kauniina. miksen siis itsekkin kokeilisi? 5. Beauty Blender - tämä meikkisieni on tuote jota olen halunnut niin kauan kun olen kosmetiikasta ollut kiinnostunut. olen kuitenkin ollut tyytyväinen meikkisiveltimiini ja en ole ikinä erityisemmin pitänyt meikkisienistä monestakin syystä nyt kuitenkin taitaa jo olla korkea aika hankkia tuo kokeiluun! 6. Lorac Pro paletti - tässä yksi paletti jota olen himoinnut erittäin kauan. värit vaikuttavat ihanilta ja olen kuullut tästäkin hirvittävästi hyvää ja jostain syystä juuri tähän iskin silmäni. myös tuo NARSissist paletti on nyt osunut mun silmään. siinä on hyvin samanlaiset värit, mutta ilmeisesti vähän vähemmäm mattasävyjä. toinen näistä mun kuitenkin on ehkä ihan pakko jossain kohtaa kotiutta, luultavasti tuo Lorac Pro paletti. 7. mac lipstick - taas jälleen kuullut paljon hyvää kyseisen ketjun huulipunista ja olen rakastunut etenkin tuohon creme cup väriin (kyseinen huulipuna ei ole kuvassa, se väri on vähemmän kylmä). olen etsinyt pitkään kopiota kyseiselle värille, mutten ole onnistunut joten hinnasta huolimatta nyt näyttää siltä, että pakkohan tuo on hankkia. 8. smashbox photo finish primer - tämä on ehdottomasti tulevien hankintojen joukossa. olen ollut metsästämässä täydellistä primeria jo hetken ja nyt tuntuu että tämä voisi olla se. en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta kaiken kuulemani peusteella odotukset on kyllä todella korkealla.


wstgesdf

3 kommenttia:

  1. Hei mulla oli kanssa tommonen pinkki EOS:in huulirasva, kunnes kadotin sen jonnekin, hehee. Mutta siis, ihan pirtsakka huulirasva se on, ei mun mielestä mikään erityinen tai hoitavampi kuin muut. Mutta ainakin maistuu hyvältä jos sitä nyt sattuu nuolasemaan :D

    VastaaPoista
  2. Toi smashbox on kyl parast!

    VastaaPoista