keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

trifting

käväisin vähän aikaa sitten kiertelemässä muutaman kirpparin ja alerekin ja ajattelinkin että voisin esitellä löytöni. tuun aina jotenkin niin onnelliseks, kun löydän kirppareilta kivoja juttuja. se vaan jotenkin tuntuu niin paljon paremmalta kun jos löytää jotain perus kaupasta jotain. ehkä se on niiden halpa hinta tai se että ne on jonkun vanhoja ja mikä toiselle ei enää sovi voi toiselle olla aarre.

_MG_8829

ensimmäinen ostos oli tämä ihana vanha farkkutakki jolla oli hintana uskokaa tai älkää hintana vain 1€!! löysin sen ilmesesti jonkun vanhemman rouvan pöydästä ja tuo on erittäin lähellä sellaista, mitä olen etsinyt jo viime keväästä. täydellisen farkkutakin metsästyn on ollut erittäin vaikeaa ja tämä onkin enimmäinen jonka olen edes viitsinyt ostaa. haluaisin että takki olisi hieman pidempi ja että hihat eivät olisi ihan niin isot, mutta ainakin tämä on kunnon 80-luvun tyylinen takki.
tämän takin löysin siis jonnan kirppikseltä joka sijaitsee lielahdessa. sieltä tarttui mukaan myös mustat ginan lisa-farkut jotka unohdin täysin kuvatessa ostaneeni! nekin sain vain 5€:lla

_MG_8825

seuraava kirpparilöytö kotiutuikin sitten puolestaan radiokirppikseltä. 4€lla zaran harmaa trikoo bleiseri. mä oon aivan hulluna bleisereihin ja niissä viihdyn varmaan parhaiten. monesti ne kuitenkin saatetaan ottaa vähän liian hienoina joihinkin tilanteihin, joten tälläinen trikoinen oli ihana löytö. mulla ei myöskään vielä harmaata kaapista löydy.

_MG_8818

toinen radiolta hankittu ostos oli tämä takki. hintana tälle oli muistaakseni 8€ ja sen takia sitten tämän nappasin mukaani. takkeja ei voi ikinä olla liikaa.

_MG_8823

sitten siirrytään ginan alerekkeihin. ensimmäisenä sieltä nappasin 3€/kpl tälläseiset topit. ei istu ainakaan mulla ihan maailman parhaiten tuosta rintojen ympäriltä, ja se saattoikin olla syynä siihin, miksi niitä alennuksessa noin paljon oli. se ei mulle kuitenkaan oo ongelma, sillä käytän noita niin että siinä on joku jakku tai neule tai muu päällä ja siihin ne on ihan täydellisia kun on vähän tuollaisia löysiä.

 _MG_8820

seuraava ginasta oli aivan ihana maxi neule vain 5€:lla. koko tuolle on L ja se tekee siitä vielä isomman, mutta mä kun rakastan löysiä ja valtavia vaatteita niin se on mulle juuri täydellinen ja hihatkin saa käärittyä. harmaa värikin on suuri plussa. oon tällähetkellä niin rakastunut tohon, se on niin ihanan lämmin ja kivan tuntunen päällä. käytän sitä ihan vaan kotonakin vaikka mun ei pitänyt ettei se nukkaannu niin nopeasti, mutta en malta olla vaeltamatta täällä toi päällä.

_MG_8811

seuraavana jakkutakki jonka hintana myös 5€. henkarissa en ollut ollenkaan varma tuosta takista, mutta koska oon rakastunu sellaseen urheilu tyyliseen korkkareiden kanssa näin heti sielunisilmin ihanan asun kesäksi joten nappasin sovitukseen. siellä sitten huomasin, että tuolla sellässä on japanilainen lohikäärme ja ruusuja jotka muutti koko takin tyylin ja olin aika pettynyt, mutta sitten tapahtui jotain ja rakastuin siihin vielä enemmän. nyt se sitten istuu mun kaapissa. hups.

 _MG_8810

tämän jakun kanssa kävi vähän sama juttu. olin hieman epäileväinen tuosta kankaasta, mutta hetki kun laitoin sen päälle en enää halunnut ottaa sitä pois ollenkaan. tosi kivaa vaihtelua mun värittömään tyyliini. teitenkin myös se että kyseessä taas jakku sai mut jo ihanstuun. tämäkin kulta oli alennettu vain 5€.


 wstgesdf

5 kommenttia:

  1. JOO varmaan sä löysit ton zaran jakun noin halvalla! ite oon ostanu niitä zarasta 3 normaalihintasina ja ne maksaa sen 50 vai 60e kappale! vitsi mikä tuuri sulla! :D
    - Soile

    VastaaPoista
  2. sulla on kyllä aivan ihana blogi :-) !

    VastaaPoista
  3. Mahtavia löytöjä! Varsinkin toi vika jakku on mun mieleen :)
    ps. lukija ilmoittautuu! :)

    ♥http://iamsiniblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista