maanantai 31. maaliskuuta 2014

SILVER/GOLD

_MG_8972

hopea on aina ollut mun juttu. tuntuu että minkä tahansa asun saa paljon "kalliimman"/juhlavamman näköiseksi lisäämällä siihin hopeita koruja ja muita asusteita. myös kaikki vetoketjut, napit ja nepparit on aina oltava hopeaa. omistan ehkä yhden laukut kultaisilla yksityiskohdilla. kyllä mä toki omistan kultaisiakin koruja ja käytän niitä, mutten läheskään yhtä paljon. nyt kuitenkin oon huomanut kuolaavani monen kuvan perään jossa asusta löytyy mustaa, valkoista ja kultaa. ehkä mä siis oon rupeamassa kallistumaan myös kultaseen ja siihin, että silläkin pystyy tekemään hienostuneen asukokonaisuuden. olen meinaan aina yhdistänyt kultaiset korut street-tyyliin ja hieman grunge tyyliseen, en tiedä miksi. ehkä koska käytän lähes aina isoja ja paksuja koruja. katsotaan pääsenkö tästä kokonaan yli ja rupeeko mulle ilmestyyn enemmänkin kultasta kaappeihin.

wstgesdf

3 kommenttia:

  1. Mäkin olin ennen hopean fani, nykyään en käytä mitään muuta kun kultaa :D

    VastaaPoista
  2. Jännä, koska kultahan on varmaan aina ollut se kallein ja ylellisin materiaali. :) Itse en siedä ollenkaan hopeaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niihän se on mutta nykyään kun sellaseen katutyyliin kuuluu ennemminkin kultanen ja sen takia siitä on ehkä tullu mulle sellanen mielikuva!:)

      Poista