keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

iphone life

mm
1. greyn anatomia! oon niin rakastunut taas. tää on mun yks ehdottomista lempparisarjoista ikinä ja nyt nään sen netflixistä. oon jääny taas niin koukkuun. 2. pikkuveljellä oli vanhat tossa jokin aikaa sitten jo ja minähän olin tosiaan koskarissa katselemassa kun ne siellä pyörähteli. tuli niin ikävä omia vanhoja ja muutenkin lukiota.

m

3. throwback to london. oon selaillut kaikkia kuvia siltä ajalta ja muutenkin nyt pyöriny kaikki muistot mielessä, varmaankin ihan ymmärrettävästä syystä. 4. oltiin ylellä katsomassa ensimmäistä jaksoa ennakkoon muutama viikko sitten ja puhumassa jutskista ja vastailemassa kysymyksiin. siinä sitten jossain vaheessa jäi jutut vähän toissijaisiksi kun screenille ilmestyi suomi-venäjä peli.

IMG_3646

5. syömässä leevin kanssa vuosipäivän kunniaks

mmm

6-7. pidettiin suvun kanssa meidän mökillä laskiassunnuntai. syötiin pullaa ja hernekeittoa, luisteltiin järvenjäällä ja yritettiin epätoivosesti pilkkiä.

mmmm

8. sovituskoppikuvaaihquuu 9. tein leeville aamunpalan kun se oli ollu yötöissä. 

mmmmm

9.iiiik vähän lisää vuosipäivä söpöilyä. onpa paljon kuvia vaan musta ja leevistä:D 10. kyl musta on ihan ok porata tossa alussa. ootan perjantaita pienellä kauhulla..

mm1

11-12. oltiin leevin ja teemun kanssa laskemassa tiistaina. olin eka ihan paiseissa, että kun oon ollu viimesen kahen vuoden aikana ehkä kerran laskeen, et en osaa enää mitään. varsinkin kun noi kaks on aikas kokeneita laskioita, teemukin laskenut sellasen 10 vuotta, niin olin varma että ne tulee oleen mun kuolema siellä. mutta olin itekkin yllättyny kuinka hyvin kaikki oli edelleen muistissa! ja nyt oon ihan harmissani kun en käyny tätä talvena enemmän.

wstgesdf

2 kommenttia:

  1. onks sua kertaakaan kaduttanut, että lähit lontoosta liian aikasin? mikä oli parasta au pairina olemisessa? mikä oli parasta lontoossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei kertaakaan ennen tätä päivää kun näin jaksot. mun lähtö ja selitys on leikattu niin hirveällä tavalla. tiesin että se oli mulle parasta ja oon edelleen sitä mieltä. niinkun varmaan kävi selväks mun au pair kokemus itsessään ei ollut mikään erityisen hyvä.. joten pakko sanoa että ihmiset jotka tapasi ja kaikki ne hetket kun ei ollut talossa.. eipä oikeestan noita au pairiuteen liittyviä.. lontoossa parasta oli sen koko ja erilaisuus. sinne mahtui niin paljon erilaisuutta. erilaisia ihmisiä, paikkoja, kauppoja. lontoon koko. kaikkialta löysi jotain uutta. ihanat ihmiset

      Poista