lauantai 1. helmikuuta 2014

WEEK...S?

jaa mikä viikko? ei multa semmonen onnistu kun en muista kuvata!
tässä siis ylipäätänsä kuvia nyt parilta viikolta

IMG_3344

 1.kiinalaista mun lempparipaikassa tullintorilla

5

2. voi tätä herkuttelun määrää... pidettiin pikkuveljen kanssa lettukestit 
3. kasvohoito, täydellinen ajan tappoväline

3

4. käytiin miikan kaa myös uimassa. en oo varmaan yläasteen jälkeen astunu jalallakaan uimahalliin!
5. kahvittelua, tai mun tapauksessa teetä

2

6. pika ikean reissu leevin kanssa ja sää oli mitä paras
7. ikinä ei oo liian aikaista sohvan etsintään ja jos multa kysytään, se on jo hoidettu

1

8. meidän talo on täynnä koiria... kaks tällästä söpöö vaavia kylässä ja meijän omat lehmätkin vielä täälä.
voin kertoo, että tässä talossa on ihan mahotonta kulkee kompastumatta.. se on yleensäkkin haastavaa
mutta nyt vaan ihan mahotonta. nasu ja nekku juoksee keskenään ympäriinsä 24/7, namu tunkee jokasen
luokse rapsutettavaks ja penni joko makaa keskellä kaikkee ja siirtyy huomaamatta makaan aina uuteen
paikkaan niin, että on taas sun jaloissa tai pyrkii epätoivosesti pois muitten alta...
9. tässä pisteessä minä työtön luuseri oon nyt viettäny ihan turhan paljon aikaa

IMG_3056

10. glögiä juodaan niin pitkään, kun sitä vaan löytyy, ja sitä kanssa hamstrataan niin paljon että riittää
vielä hyvin tammikuullekkin! myös pipareita on ok syödä jos vaan on

4

11. mo 12. jotain ihan hullua. vanilijajäätelöä, banaania, cashewpähkinöitä ja siirappia. saanko kertoo,
 että mulle ei tee hyväks poikaystävä, joka kehittelee ihan älyttömän hyviä ja sekopäisiä herkkuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti