keskiviikko 8. tammikuuta 2014

WEEK ?

ajattelin että rupeaisin tekeemään tänne blogiin sellasia viikkokatsauksia. ideana siis että julkaisen niissä lähinnä puhelimella otettuja kuvia ja kertoisin vähän mitä niissä tapahtuu/mihin liittyy. ei todellakaan mikään uusi juttu ja näitä näkyy hyvin useassa blogissa mutta juuri sen takia että ite ainakin tykkään lukea niitä niin ajattelin tehdä. ei siis tule joka viikko tapahtumaan suinkaan sillä en usko että mun viikot on niin erilaisia että kukaan jaksaa kuunnella kun makaan leevillä ja kuinka seuraavana päivänä makasinkin meillä. uuuuuu. eli siis kuvia tulee kun viikossa tapahtuu tai vaikkapa yhdessä tulee kahdesta eri viikosta niin on tarpeeksi kuvia tai jotenkin näin. tähän sitten raavin kasaan joitain random kuvia mitä nyt löyty ja joita en oo jossain julkaissu.

2

1. ihanat kukat mitkä pojut toi mulle mun synttäreinä ♡ 2. tein vähän sushia uutena vuotena, hups. en tajunnu että niitä tuli noi paljon mutta hyvä juttu oli se että niitähän sitten syötiin pitkin yötä

3

3. pelattiin myös vähän beer bongia uvna! on muuten aika hyvä ihan tälläin kehuskelematta;) joudun vaan juomaan aina putkeen kun mähän en tohon kaljaan perusta niin kaadoin sit omaan osaani siidereitä ja sit kävi niin että ne pääty tohon kärkeen aina... 4. vähän huoneen uutta koristelua. rakastan kynttilöitä mutten vaan ikinä oikeen saa aikaseks itseasiassa sytyttää niitä:D

1

5. mun pärstä uvlta 6. leevin tekemä ihana aamupala mulle ♡



alatunnus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti