perjantai 3. tammikuuta 2014

oh christmas


sain mun siskolta aivan ihanan joululahjan! oon jo niin pitkään halunnut tälläsiä läpinäkyviä meikkilaatioita ja nyt sitten vihdoin omistan yhden setin. nämä oli ehdottomasti yks mun lemppari lahjoista.



noi laatikot on ihanan tilavia ja rakastan tota päälle laitettavaa erillistä telinettä. siitä on niin helppo napata eniten käytettäviä tuotteita ja lempihuulipuna laukkuun. rakastan myös sitä, että koko juttu on läpinäkyvä. oon ihan rakastunut kirkkaaseen muoviin ja lasiin sisustuksessa ja koska musta meikit on ihania katseltavia ne ovat kivasti tuossa esillä. todella hyvä juttu on myös se, että tuossa laatikostossa on päällä urat, jotta tuo avoin osa pysyy paikallaan eikä pääse vahingossa putoamaan.



paikka tälle löytyikin mun pieneltä meikkipöydältä. ennen joulua vaihdoin vähän huoneen ulkonäköä ja päädyn kokonaan mustaan ja valkoiseen ja tämä sitten sopikin kun nakutettu tuohon peilin viereen. tuonne mahtuu juuri niin täydellinen määrä meikkiejä. pidän siellä mun lempparieta/eniten käytettyjä meikkejä jotta ne on helppo napata kun tän pöydän ääressä kuitenkin meikkailen. aijon myös pitää tuolla myös sellaisia uusia ostoksia joita haluan kokeilla.










mitä tykkäätte? onko kukaan yhtä rakastunut kun mä?:P jos jotain kiinnostaisi video siitä mitä tuolla pidän niin kommenttia vaan alemmas niin sellasta voisin kuvailla.

 alatunnus

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana! Mäkin tahdon tollasen <3 Video vois olla ihan mielenkiintoinen :)

    VastaaPoista
  2. Oi, mistähän tollasia saa?!

    VastaaPoista
  3. Eikä, ihana! :o Mistä noita saa? Tollanenhan on ihan must have!

    VastaaPoista