torstai 9. tammikuuta 2014

i'm so disappointed in you

sitten seuraava vekotin jonka sain joululahjaksi ja josta olin todella innoissani. monessa monessa blogissa näkynyt OBH Nordican magic style brush. voi kuinka monesta blogista luin kuinka ihana vehje tämä on ja tekee ihmeitä hiuksille ja on niin monen pelastus.. -.- kiitos. tottakai oli aivan selvää että heille oli tämä laite sponssattu, mutta voiko jokaisella heistä olla niin täysin erilainen hiustenlaatu kun mulla itselläni. tietenkin olin skeptinen enkä luottanut vain heidän sanaansa, mutta kaiken tämän ylistyksen jälkeen tulin siihin tulokseen, ettei tämä laite täysin hyödytön voi olla. edelleen tahdon uskoa, etteivät kyseiset blogaajat ole niin ilmaisen tavaran perään, että kehuvat tuotteita vain, jotta he saisivat mahdollisesti lisää tuotteita samalta firmalta. mun mielestä menee törkeeksi touhuksi, jos ite ei pidä jostain tuotteesta ja kehuu sitä vain sen takia, että ei pilaa mahdollisuuksiaan saada jotain muuta. koska mikä muu syy voisi olla siihin, ettei voi sanoa omassa blogissaan omaa mielipidettään. toisaalta voi edelleen olla, että vain minä en löytänyt oikein mitään hyötyä tästä laitteesta.

2

mitä minä tältä laitteelta odotin; kiiltävät hiukset, volyymia, luonnollista kiharaa, pörrösyyden poistoa. näitä asioita oli lupailtu ja niitä odotin. kaikki muut sain paitsi volyymin, ainakin seuraavaksi kymmeneksi minuutiksi. enimmäinen mitä tällä yritin tehdä, oli tosiaan se volyymi. yritin nostaa hiusten juurta tällä ja toimin niin ohjeitten mukaan kun omilla kokeiluillani, ei pieneintäkään apua. tämä ei kuitenkaan voi johtua omista hiuksitani sillä sekä suoristusraudalla että föönillä tämä onnistuu ilman ongelmia.

4

seuraavaksi sitten heräsin yksi aamua pörröpäisenä. nyt sitten ei muuta kun uusi vekotin hommiin. tätä olin niin odottanut, että saisin hiusten pörröisyyden pois ilman suoristusrautaa. olin aivan varma että nyt toimii, tätä oli ylistetty siellä ja täällä kuinka tähän laite auttaa todella hyvin. ja kappas vaan, kyllä! hiusket olivat kiiltävät ja suorat! siinä sitten kävin pesemässä hampaat ja syömässä ja tulin takasin huoneeseen ja istahdin pöydän ääreen. ette muuten ikinä arvaa mikä sieltä peilistä tuojotti. erittäin hämmentynyt ja ärsyyntynyt naama jolla oli täsmälleen samanlainen pörrö kun herätessä, niinkun mitään ei olisi sille tehty.

3

kiharat. laittellaa pystyy kuulema oiken näppärästi myös luomaan kiharoita. jaaaaaahas. tästä nyt olin jo ennen tämän saanita aika skeptinen ja kappas, hyvä kun saan tolla latvat taivutettua.

toivon kuitenkin niin paljon, että puhun liian aikasin, että löydän vielä jotain hyvää käyttöä tälle! teen ehdottomasti toisen postauksen tästä jos huomaan olevani väärässä ja löydän sen ihmeellisen maagisuuden mitä niin moni bloggaaja on tästä löytänyt!


alatunnus

1 kommentti:

  1. Ihana blogi, erityisesti ulkoasu! <3
    -Marjo
    http://forever-day.blogspot.fi

    VastaaPoista