perjantai 31. tammikuuta 2014

cute as a button

tammikuu on loppumassa ja ystävänpäivä lähestymässä kovaa vauhtia. mä oon aina rakastanu kaikkia "teemapäiviä" ja siks nyt loinkin kolme eri tyyliä ystävänpäiväks. kuvasin kaikista pienen (tai vähemmän pienen) videon missä näytän mitä teen ja käytän mihinkin meikkiin ja kampaukseen. tässä olisi tänään tämä ensimmäinen josta yritin tehdä söpön! tää on vähän pitkä ja huomasin vasta nyt pari editointi virhettä mutta ne seuraavat on jo vähän parempia! (ainakin mun silmiin)


3 kommenttia:

  1. ollaanpas sitä olevinaan niin englanninkielisiä, cmon, eikö äidinkieli taivu? ärsyttäviä noi kaikki englanninkieliset välihuomautukset, ihan niinkun sä puhuisit paremmin sitä kuin suomea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öööö? oon ihan yhtä suomenkielinen kun kaikki muutkin suomessa syntyneet:D kyse on vaan siitä, että kaiken tälläsen kauneus hommeli jutun oon oppinut englannin kielisistä lähteistä. ja en todellakaan puhu paremmin, mutta kaikki jotka mut tuntee tietää, että mulle käy noin tosi usein. varmasti myös jos osaat englantia niin itekkin tiedät, että monelle sanalle sen suomenkielinen käännös ei oo ihan sama asia. ja pakko vielä kysyä, että miksi esittäisin etten keksi jotain sanaa suomeksi, jos oikeesti tietäisin sen ja pidennän ja sotken videoitani sillä? ja siis tottakai mä ne kaikki loppujenlopuks suomeks osaan, muttei vaan tuu tolla hetkellä mieleen, tai niin kun jo sanoin, se englanninkielinen on vaan sopivampi enkä löydä sille oikeeta vastinetta. xx

      Poista
  2. Ihanasti laitettu, varsinkin hiukset! :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista