sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Black is modest and arrogant at the same time. Black is lazy and easy - but mysterious.

mä rakastan mustaa. en osaa elää ilman sitä, se tuntuu niin luonnolliselta. oon monen monta kertaa yrittänyt hankkia kaikkea muutankin väriä mun vaatekaappiin , mutta silti sieltä aina eksyy päälle vain mustaa. myös hopea on toinen josta en pääse eroon, mutten kyllä tiedä haluankokaan. olen pitänyt sellaisiakin taukoja, että en esim kuukauteen osta mitään mustaa, mutta silti suurin osa on mustaa tai harmaata.  oon ihan toivoton tän asian kanssa! ens kesänä yritän sitten muuttaa tän. mä nimittäin myös rakastan esim pastelli värejä ja niiden yhdistelyä ja joitain kirkkaita värejä myös. pitää varmaan ruveta usuttaan mun vaatetukseen värejä pikku hiljaa esim asusteiden tai takkien/jakkujen avulla. se meinaan on yks asia mitä mä myös rakastan tosi paljon, värilliset bleiserit ja muut päällys vaatteet. toisaalta en kyllä tuu ikinä luopuun mun rakkaudesta mun musta/valko/harmaa-maailmaani missä niin hyvin viihdyn, mutta eikö se oo niin, että vaihtelu virkistää!

“Women think of all colors except the absence of color. I have said that black has it all. White too. Their beauty is absolute. It is the perfect harmony.” -Coco Chanel


1

2 kommenttia:

  1. Erilaiset mustat kuosit on ihania kun niitä yhdistelee.Just joku musta nahkatakki ja sitten joku neule ja vähä kultaisia tai hopeisia koruja ni avot! Oon ite taistellu tän värittömyys asian kanssa.:D Mun puolustus on usein tosin se, että mun päässä on sitte väriä vaatteidenkin edestä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ihan sama mulla! ehkä nyt kesäks sais vähän värejä

      Poista