keskiviikko 11. joulukuuta 2013

goodbye my love, i will miss you dearly.


e

 elikkäs... erosin tosiaan mun poikaystävästä ja siitä sitten seurauksena päätin että  haluun tehä kunnon radikaalin muutoksen. käyn ensi viikolla vielä leikkaan nää ja haen sellasta miley cyrus tyyppistä leikkausta.. noni joo joo vitsi vitsi! mulla on edelleen toi yks kiusankappale riesanani ja halusin jo englannista värjätä mun hiukset ruskeiksi, mutta syystä ja toisesta se ei ikinä toteutunut. nyt kuitenkin vihdoin sain värin päähän ja täytyy sanoo että aluks olin vähän että hetkonen, mitäs tuli tehntyä. nyt kuitenkin, kun muutaman päivää näitä on ehtiny kattella, täytyy sanoo että tykkään kyllä! valitsin tälläisen aika harmaan/tuhkaisen sävyn, sillä mua vaan vetää puoleensa noi kylmät sävyt. ihanaa saada välillä kunnon vaihtelua. oon myös nyt niin rakastunu kaikkiin erilaisiin hiustyyleihin mitkä lähtee kireestä ponnarista. vaaleilla hiuksilla tuppasin näyttään vähän liian usein kaljulta, joten nyt ei siitäkään ole huolta! mitäs tykkäätte? olisiko pitänyt pysyä blondissa vai tuoko ruskeat hiukset mulle jotain uutta ulkonäköön?


alatunnus

4 kommenttia: