tiistai 12. marraskuuta 2013

hello my loves i've missed you like crazy!!


iiiik moikka kaikki jotka vielä on mukana! ihan ensimmäiseks täytyy pyytää anteeksi! oon ollut ihan hirvittävän huono kirjottamaan, tosin kaikki ei ole mun vikaa. mun tietokonehan veti täällä sitten lopputilin jo muutamia viikkoja sitten ja kuten kaikki varmaan huomaa puhelimella tehdyt ei näytä ollenkaan yhtä kivoilta:/ nyt kuitenkin se puoli on saatu hoidettua. 

mulla on ollut aika kovakin koti-ikävä täällä ja välillä tuntuu kun hukkuis tän suurkaupungin menoon. täällä on miljoonia ihmisiä ja silti välillä tunnen olevani enemmän yksin kun oon ikinä ollut. tässä tilassa sitten kaipasin piristystä ja rupesinkin sitten selaamaan kaikkia vanhoja kuviani ja tajusin että suurintaosaa en jostain syystä ole edes tänne jakanut! nyt siis vähän suomen muistelua ja kuvia mun ihanista rakkaistani!

IMG_0795

3

2

946274_10200724802716578_782774153_n

5



4

_MG_0686

1

IMG_1887

ps. oon ihan poruilla taas kun selvin kuvia ja mietin kaikkii että ai nii sekin kuva ja tajuan että ne on siinä saamarin puhelimessa joka pöllittiin damiisa-.- vi***taa vaan niin rankasti just ne kaikki kuvat mitkä sillä reissulla katos.. tajusin että mulla ei oo enää yhtään kuvaa musta ja mun veljestäkään esim!!


alatunnus


7 kommenttia:

  1. Haha kato mua tossa liukuporraskuvassa, demoni!! :D

    VastaaPoista
  2. Haha tua oli pari aika ylläri kuvaa muun muassa toi ylppäri kuva hahaaha :D

    Miss u!

    <3:Heta

    VastaaPoista
  3. Ootko palannu jo takas suomeen? toi instakuva hämää?

    VastaaPoista
  4. oi että ihania kuvia! en tiennytkään että oot ylioppilas! mitä aineita kirjoitit ja millaisia arvosanoja? :)

    VastaaPoista