sunnuntai 6. lokakuuta 2013

dreaming about my life

vihdoin! oon ollu lähellä kuolemaa täällä, sillä alkuviikosta tapahtui jotain aivan kamalaa, joka käänsi mun elämän ympäri. tän perheen wifi ei ole toiminut!! tiedän, aivan hirvittävää mutta älkää olko huolissanne, i pulled through ja nyt kaikki on taas hyvin. joku on taas pitäny mua silmällä ja katsonut että selviän näistä elämän rankoista koettelemuksista.
tässä nyt jotain jutskia viime viikoilta.

Fotor01006143552

1. näitten takapiha on täynnä ihan jumalattoman kokosia hämähäkkejä. tää kyseinen on vielä kaikista ällöttävin ja on niitten varaston seinässä ja on aina mun tiellä mitä vaan mun pitää tehä. mutta yks päivä olin sankari ja tuhosin ne kaikki verkot ilman, että tapoin yhtään niistä hämähäkeistä. 2. pidettiin tyttöjen kaa tyttöjeniltaa ja siellä kämpässä loju puuhkia joten napattiin sellaset päälle. 3-4. camden town! retken vaatetus ja camden market

Fotor01006143259

1.lisää puuhkia 2. käytiin hoxtonissa ja mentiin tälläseen ravintolaan kun the diner ja saatiin vissiin noista milkshakeista ruokamyrkytykset... 3. englantilainen aamiainen. paitsi että en osaa paistaa pekonia joten ne palo.. ihan hyvää toi on mutta ei sitä pystyis joka aamu veteleen
4. tälläsen parissa mun arkipäivät kuluu ja ei, se ei todellakaan oo niin lepposaa kun miltä näyttää.

Fotor01006143751

1. fuck you. all i'm gonna say is, fuck you. 2. täällä on niin ihanan halpoja marjoja ja hedelmiä!
3. niin rakastunut essien russian rouletteen 4. oon aupairi, mikä tarkoittaa sitä, että selfiet otetaan sillä välin kun muksu käy vessassa.


alatunnus

1 kommentti:

  1. Ihana ja jotenkin inspiroiva blogi ::) http://junesalise.blogspot.fi/

    VastaaPoista