tiistai 3. syyskuuta 2013

Three things I'm dying for




töitten lopettamisen suurin ilo: saan pitää pitkiä kynsiä. mun kynnet on aina olleet hyvä kuntoset mutta jokanen mäkkiläinen tietää, että siellä hyvästellään pitkät kynnet. ensinnäkin ei tietenkään saa pitää ja toiseksi se kuivasipulissa ja suolakurkuissa liuottelu ei oo paras vaihtoehto kynsien kunnossa pitämiseen. mun kynnet on aina olleet yks mun parhaita puolia, ne on kasvanu nopeesti ja ollut vahvat. nyt kuitenkin tuntuu ettei ne kasva yhtään mihinkään.. oon jo niin pitkään kuolannut suippojen pitkien kynsien perään! en ikinä oo halunnut ottaa rakenne- tai geelikynsiä, koska oon halunnut varjella omiani, enkä oikeestaan oo niitä tarvinnut. nyt kuitenkin on jäätävä hinku käydä tollaset pitkät suipot kaunottaret ottamassa!




läpinäkyviä meikkien säilytys lootia. näitä oon jo monta vuotta tuijotellut ja ihastellut ja toi mun meikki laatikkoni rupeaa nyt pursuilemaan niin pahasti, että olis aikakin ruveta vähän suunnitteleen uutta säilytysjärjestelmää niille ja tälläset on ehdoton must mulle! nää kyseiset boksit on ehdottomasti kärjessä mun listassa mitä ostan heti kun tuun takasin englannista!



turkkia, turkkia, turkkia. siitä lähtien kun viime talvena rupesin käyttään kahta mun karvakaulusta, oon jatkuvasti kuolannut kaikkien turkiksien perään, ja joo, tekiturkkien. ennen pidin niitä tosi vanhan näkösinä mutta nykyään ne on mun mielestä niin hienon ja näyttävän näkösinä ja ne saa mun mielestä asun näyttään kalliilta. i'm in looove!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti