keskiviikko 18. syyskuuta 2013

it's hard to grasp on all the amazingness.

moikka kaikille täältä lontoosta! oon nyt siis kolmatta päivää täällä, tai oikeestaan toista. maantaina lähdin puoli yksi kotoa ajamaan kohti helsingin lentokenttää. siellä sitten vähän kuvailtiin ja kone nousi ilmaan 17.10. perillä perheen luona olin kuitenkin vasta yheksän jälkeen ja englannissahan kuljetaan kaks tuntia suomea jäljessä. asettuminen on hyvässä mallissa ja lapseen alkaa meneen jo nyt hermot:D no ei nyt perhe on todella mukava, mutta tälläkin hetkellä mua hakataan kynällä. toi poika on meinaan aika energinen ja hetkeäkään ei ole hiljaa mutta sehän nyt kuuluu tuohon ikään. pistän vähän kuvia mun matkasta tähän asti ja vihj vihj jos haluutte lisää kuvia niin niitä kyllä varmasti satelee instagramissa kyllästymiseen asti! (jasuuuu)

Fotor0918183113

1. näillä on täällä aivan ihana sisustus. ei mitään ällöttäviä kokolattiamattoja ja sellaista oranssia puuta, mitä niin usein englantilaisissa taloissa näkee. näillä on todella länsimainen tyyli ja oon ihan rakastunu tähän sisustukseen. varsinkin nuo orkideat joita löytyy joka kulmasta ovat aivan ihania ja ne on muuten vielä oikeita! tuo kyseinenkin on mun vessassa. 2. kävin tänään tuossa Twickenhamin keskustassa, joka on ihan muutaman minuutin kävelymatkan päässä. sieltä löytyi katu jossa oli maailman söpöimpiä pikku puoteja tämä kahvila mukaan lukien. 3.tässä on sitten jo instagramissa näkynyt maisema mun huoneen ikkunasta. niin suoloista ja en osaa kuvitelle englantilaisempaa näkymää. 4.tässä vielä vähän tän talon sisustusta. oon aivan rakastunut tohon jääkaappiin se on niin älyttömän sulonen. toi keittiön nurkkaus on kaiken kaikkiaan niin ihana muutenkin!

Fotor091818223

1. hain ihana laten sellasesta kahvilasta jota itseasiassa pitää suomalainen nainen ja menin nauttiin sitä thamesin varrelle. tänään oli muutenkin nin ihana päivä kun paisto aurinko kunnolla. 2. näitten naapurin pihassa on älyttömän söpö skootteri! 3. sininen minä 4. mun ensimmäinen aamupalani englannissa. yks hyvä asia on tässä suomi/tanska perheessä, ei englantilaista aamupalaa!

alatunnus








2 kommenttia:

  1. Näyttääpä kivalta toi paikka missä asut! Ja tiiän niin ton tunteen, kun menee lapseen hermot heti alussa.... Mutta ainakin omalla kohdalla helpotti jonkun viikon jälkeen, kun alko oppii erilaisia keinoja noiden lasten kurissa pitämiseen :-D ja osaahan ne olla myös tosi ihania välillä

    VastaaPoista
  2. eikö! ja joo mä tulin tänne ihan varautuneena siihen että ekat pari viikoo on perseestä kun mitään ei osaa ja ketään ei tunne ja toi lapsi vie niin paljon energiaa mutta eiköhän se paremmaks muutu kun tottuu:)

    VastaaPoista