torstai 12. syyskuuta 2013

I'm in love with my nail polishes.

mulla on lähtö ihan juuri edessä ja tässä yritän päättää mitä otan mukaan ja mitä jätän. oon ihan älytön materialisti ja tiedän, että pärjäisin aivan mainiosti vähemmälläkin tavaralla, mutta en vaan osaa päättää. yritin valita kynsilakoista lemppareita mukaan ja tämä osottautui painajaismaiseksi tehtäväksi. nyt sitten niitä käännellessä ja järkkäillessä tuli ne samalla kuvattua ja täällä nyt saatte vähän kuulla niistä.

 _MG_1122

ensimmäisenä olisi vuorossa mustat. toi ensimmäinen on aivan perus musta wet n wildin lakka mutta siitä on kulunut tekstit pois. seuraava on yks mun uusia rakkauksia. sekin wet n wildin mutta fergien kokoelmasta Tonight's Gonna Be A Good Night. se ei oikeesti ole musta vaan läpinäkyvä jossa on mustia ja kultasia glittereitä. viimenen sitten taas ihan perus musta amsterdamista ja ei en tie miks niitä on kaks:D

_MG_1124

harmaat on seuraavana. ensimäinen on glitterinen ginan Punk, seuraavana hennesin Miss Stone Heart ja sitten kaksi dependin lakkaa joista toi glitterinen mun yks ehdottomia lemppareita! sitä joutuu laittamaan pari kerrosta mutta sitten aivan ihanan näkönen! ja se ei vaadi hirveesti kun pitää ottaa pois toisin kun esim nuo ginan glitteriset jotka on aivan kamalia, ei lähde millään irti.

_MG_1121

sitten valkosiin. enimmäisenä ihana helmiäislakka essieltä Pearly White, sitten taas mun lemppareita valkoinen matta elfiltä ja viimenen maybellinen White Dream.

 _MG_1119

Dependin ruskea, sitä ei hirveästi ole tullut käytettyä enää mutta yllättävästi silläkin oli käyttöä. taas yksi lakka joka löytyy mun kynsistä todella usein. ihana nude Sand Tropez essieltä. ja viimenen mavalan Nicosia.

_MG_1129

sitten ihanat violetit! esimmäisinä dependin kaksi lakkaa. tuo ensimmäinen on ihan uusi ja olin hieman pettynyt, sillä se näyttää tummemmalta kynsissä, meilkein mustalta.. kolmas on taas amsterdamista ja niin ihana pastelli väri että siitäkin tuli heti yksi mun lemppareista. seuraava on varmaan yksi mun enimmäisiä kynsilakkoja. casuellen ihana glitterinen violetti. ja viimesenä taas kaunis elfin lila.

_MG_1133

kaksi ensimmäistä sinistä ovat lähes täysin samanvärisiä. toi ensimmäinen on aika huono, mutta koska se väri on niin ihana ostin tuon essien. ja viimenen ihana vaalea Bella's Choice.

_MG_1134

turkoosit on aina olleen mun yksiä lemppareita. varsinkin tuo essien Mint Candy Apple.

_MG_1139

mä en omista yhtään vihreetä vaatetta enkä muutenkaan oo oikeen ikinä pitänyt hirveesti vihreästä, mutta kynsissä se onkin ihan hauska. ensimmäisenä taas ginan glitterisiä lakkoja ja tämä kyseinen nimeltään Wannabe. seuraavana Hunt Me Down ja ihana omenan vihreä Mint Madness.

_MG_1140

toi models ownin Orange Sorbert on yksi kestosuosikeista. se on tosin kuivunut kuten varmaan näätte. tässä siihen vihje! kuivuneita lakkoja ei siis todellakaan kannata heittää pois! laittakaa niihin ihan vähän kynsilakan poistoainetta ja sekoittakaa ja voila taas käytettävä! seuraavana sulonen H&M:n Peach Me Soon ja lumenen Groovy.

_MG_1149

sitten korallin väriset. mavalan Hong Kong jossa on ihana helmiäissävy ja taas ylläri essie joka on mun lemppari.

_MG_1146

wet n wildin fergalicious joka on taas fergien kokoelmasta ja niin älyttömän neonpinkki että oon aivan rakastunut siihen! ja ttas yksin hennesin lakka, ihana vadelmanpinkki French Kiss. sitten toinen neonpinkki wild and crazyltä, joksei ollenkaan yhtä kirkas kun tuo ensimmäinen. ja viimenen taas todella nätti dependin pinkki.

_MG_1145

ja nyt tuntuu taas tyhmältä kun näyttää että mulla olis kolme saman väristä punasta ja nyt vielä typerämmältä koska oon ajatellu että tarviin ne koska niissä on pienet erot:D tuo wild and crazyn ja heman on täysin tavalliset paitsi heman vähän tummempi ja tuo essien russian roulette on taas hieman helmiäissävyinen.

_MG_1144

ensin kaksi ginan tumman punaista joista toinen glitterinen ja toinen normaali. Paparazzi ja Zinfandel. sitten lumenen Darkening Night joka on jälleen yks vanhimpia lakkoja mitä multa löytyy. mavalan New Delhi on kanssa aivan ihana väri.

_MG_1160

tajusin nyt vasta, että mulla ei oo kivaa vaaleanpunaista lakkaa! käsittämätöntä kun mulla on kuitenkin ties mitä värejä, mutta ei kaikista klassisinta. tuo models ownin Pastel Pink lakka on niin kirkas tai mulle täydellinen olis vähän enemmän murrettu, siksi en sitä hirvittävästi enää käytä. ja nuo mary quantin Artful Pink ja lumenen Fairyland ovat liian haaleita ja helmiäisiä.

_MG_1151

keltaset. halusin ja etsin kauan ihanaa neonkeltasta, mutta tuo wild and mildin Neon Chic on liian vihreä. mutta tuo dependin on niin söpö.

_MG_1153

ihanat kultaset! tuo wild and crazyn madriel on ihana, mutta pitää laittaa monta kerrosta. dependin glitterinen taas mun lemppareita!

_MG_1156

sitten tälläiset erikoiset. hennesin matta pinnan luova lakka. ei ihan hirveän hyvä mun kokemuksien perusteella. tuo lumenen fast dry on aika tehokas, mutta odotin enemmän.. ja tuo golden rose on musta kynsilakka jossa on pieni sivellin jolla pystyy tekemään kuvioita kynsiin helposti.


alatunnus



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti