sunnuntai 22. syyskuuta 2013

i will never forget the love i had for shopping.

 ihanaa tänään vihdoin pääsin shoppaileen primarkiin. tätä halpuutta oon oottanut! tosin sen jälkeen kaikki muu tuntu niin kalliilta... tässä kuitenkin primarkin ostokset.

Fotor0922192154

ensimmäinen on mun täydellisin ostos. oon niin rakastunut tähän. ihan jo tossa edelleisessä näitte noita river islandin takkeja ja nyt löysin tän joka on ihan saman tyylinen ja niin aah rakkaus. ja nyt mikä on vielä parempaa. nuo river islandin takit oli kaikki päälle 70£ ja tuo vain 25£!!! i know!! tossa on kuvat siitä miltä se näyttää ilman ja ton karvan kanssa. tosi kiva molemmin ja tosiaan ton karvanhan toi sitten yhdistää muihin.

Fotor0922193517

vihdoin! oon halunnut tälläistä takkia niin kauan. näin joskus ajat ajat sitten kuvan valkoisesta jakusta nahkahihoilla ja siitä asti nahkahihoja halunnut ja vihdoin löytyi hyvä ja vielä halpa! vain 22£. tuo toinen on sitten vähän erikoisempi mulle, mutta ostin sen tuon ihanan kaula-aukon takia (ja koska mun boobsti näytti isoilta:D). täydellinen jonkun ison korun kanssa ja hintana vain 5£.

Fotor0922192921

toi ensimmäinen on kanssa yksi millasta oon ihaillut jo pitkään ja hintana vain 6£! tuo toinenkin vaan 5£ ja heti mietin kaikkea mitä ihania asuja rakentaa sen ympärille.

_MG_1242

tän tyyppistä korua oon kanssa ginassa tai hennesissä kuolannut, mutta en hinnasta johtuen ole raaskinut ostaa. tämä kuitenkin maksoi vaivaset 3£ joten se tarttui mukaan suurempia pohdintoja kaipaamatta.

_MG_1233

viimeisenä sitten aivan perus mustat 4 punnan balleriinat. täällä kun vielä hyvin sellaisilla tarkenee.


alatunnus

4 kommenttia:

  1. Heh olen se anonyymi joka surkutteli sitä ettet ole postaillut usein nyt kuitenkin on niin ihanaa että oot postannut joka ilta katson onko tullut uutta! Ihanaa ihanaa ihanaa! Ois hirveen kiva jos kertoisit arjestasi siellä?:) jos on mahdollista. Ihania vaatteita pakko sanoo ettäoon pitkään ihaillut sun tyyliä, voikun löytäis ittellensäkkin tollasia vaatteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii ihan superia että tykkäät:) ja joo nyt oon täällä ehtiny enemmän kun illat vapaita j aamulla töitä niin ei voi juoksennella myöhään yöhön! ja kertoisin kyllä mielelläni mutta en oikeen saa tästä arjesta ja perheen kanssa touhuilusta hirveesti puhua:/ h

      Poista
  2. Oi, siinä on useampia mitä mielellään omaanikin vaatekaappiin ottaisin! :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä olis ollu niin paljon enemmänkin kaikkee ihanaa mitä olisin halunnu mukaan!

      Poista