keskiviikko 18. syyskuuta 2013

boots baby

mä lähdin tänne ilman oikeestaan mitään pesuaineita, sillä ensinnäkin niille ei todellakaan ollut tilaa ja toiskeksi minä hullu kosmetiikka friikki en ikinä jättäis näin hyvää tekosyytä uusien tuotteiden ostamiselle käyttämättä! puhuin vähän perheen äidin kanssa että mistä olisi hyvä tälläiset hankinnat tehdä tästä läheltä ja hän sitten neuvoikin minut tälläiseen kauppaan. siinä sen ulkopuolella meinasi tulla itku. minut oli neuvottu bootsiin! hirveen moni ei varmaan tiedä mikä se on eli siis kauppa missä myydään kaikkea kosmetiikkaa ja muita kauneustuotteita. niistä isoista käytännössä löytyy ihan mitä vaan kauneudenhoitoon liittyvää. mun ymmärtääkseni lontoon isoin on kai kolme kerroksinen, tosin en mene tästä takuuseen. se kyseinen missä minä kävin ei ollu kovin iso, mutta kaikki löyty ja vietin siellä aikas kauan aikaa ja se vartijakin mua jo vähän tuijotteli kun kaikkea hiplasin ja niin monesta tuotteesta oli kamalaa valita vain muutama!

_MG_1194

ensimmäisenä mukaan tarttuivat nämä shamppoo ja hoitoaine. kaikki varasti tietävät, että englannissa sataa paljon. mähän omistan luonnostaan sellaisen peikkopörrön ja kun sataa niin sehän ei pysy suorana millään. jo ihan vähänkin kosteassa säässä se menee lainelle ja en yhtään tykkää kun näytän sillon omasta mielestäni todella huolimattomalta. tähän pitää siis keksiä ratkaisu ja helpoinhan on pitää hiuksia kiharalla. mun hiukset on kuitenkin vähän huonossa kunnossa ja alkaa oleen niin pitkät ja painavat ettei ne jaksa enää täysin kihartua. sinne tänne jää suoria tai lainekkaita kohtia ja se näyttää aivan kamalalta.ostinkin siis tälläiset tuotteet joiden pitäisi vahvistaa ja erotella kiharoita. en osaa vielä sano miten nää toimii mutta jos sopii mun hiuksille saatte varmasti kuulla näistä! vielä ei ainakaan vaikuta hyvältä sillä pesin näillä ja annoin kuivua itsekseen ja en muista että näin tehdessä ne olisivat ikinä kuivuneet näin suoriksi...

_MG_1195

seuraava olikin yksi tuote mikä on aivan ehdoton must have juttu, eli kuivashampoo. en ymmärrä miten oon joskus pärjänny ilman tätä! mä yritän pestä mun hiuksia niin vähän nykyään kun mahdollista ja oon oikeasti huomannut tämän vaikutuksen hiuksien kunnossa! vaikka oon nyt vaalentanut niitä ja käytän paljon kuumuutta niihin (ja pakko kai se on myöntää mutta en ole omistanut kuumasuojaa moneen moneen kuukauteen..hävettää..), niin ne on todella hyvässä kunnossa verrattuna esim yläaste ja lukion alku aikoihin jolloin ne olivat aivan hirveässä kunnossa! tykkään myös siitä väristä mikä hiuksiin jää.

_MG_1198

ihan perus kynsilakanpoistoaine tuli ostettua ja siinä ei muuten oo sellasta pientä reikää mistä sitä tulee vaan pelkkä korkki ja ei tullu mieleenkään että tällänen olis mahollista joten kun sitä otin hulautin mukavan määrän sitä mun sängylle.. ja ostin myös tuollaisen original source suihkugeelin ja niitä oli todella montaa eri tuoksua ja valitsin tuon vanilia maito ja vadelma. se hyvän tuokstuinen, mutta todella todella makea.

_MG_1217

lisäksi sitten ostin tuollaisen nivean rasvan, got2bn sen kaikkien tietämän keltaisen lakan ja topsipuikkoja jotka tietenkin unohdin:D ja nyt se kaikista paras kohta mikä saa teidät ehkä ymmärtämään miksi mä olin bootsista niin innoissani. kaikki tää hupi makso mulla vain 13,13£!!! ja miettikääpä saatteko suomessa tolla rahalla ees shamppoota ja hoitoainetta. varsinkaan vielä noin tollasia erikoisia. tosin kaikki kunnia ei missään nimessä mene bootsille vaan myös tälle maalle.

alatunnus



2 kommenttia:

  1. Herranjesta Jasu sun pitää sitten viädä meidät tonne!!

    Miss you<3

    -Heta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää miss you too:(<3

      kyllä kyllä;)

      Poista