maanantai 19. elokuuta 2013

more is more and less is shit.


kollaasi1

1. kuvasin uutta videoa aiheena punaset huulet, mutta tää typerä kone ei suostu toistaan niitä videoita... eli se saattaa ilmestyä tänne jos saan sen toimiin tai sitten ei! plus tein ittelleni ihanan teko polkan! 2. käytiin leevin kanssa tullintorin kiinalaisessa syömässä. 3. töitä, töitä, töitä.. 4. muutamat vaatteet tuli vietyä kirpparille

kollaasi3

5. siivosin huonettani ja heitin turhia koruja pois 6. palkitsin itteni ihanalla omatekosella flurryllä raskaan työpäivän jälkeen 7. ekat kuvaukset oli tossa joku perjantai ja tän näkösenä mua sitten haastateltiin 8. käytiin leevin kanssa särkässä ja aww kun siellä oli söpöjä koiranpentuja! olisin halunnut napata ne mukaan

kollaasi2

9. aamupalani jossa ihmeellistä on se, että sen itseasiassa teki mun rakas mutta erittäin laiska poikaystäväni. yleensä meinaan meijän aamu koostuu tästä: "jasuuuuu.. mee keittään mulle kahvia", joten voitte arvata kuinka usein se aamusin jaksaa tehä yhtään mitään:D 10. mun läksiäiset part 1 päätty siihen että kävelin sukilla kotiin.. sillonhan oli luonnollisesti satanut koko päivän... 11. töitä taas.. aamuherätykset ei oo mun juttu.. 12. mun söpöt serkun lapset täytti 1 v. ja niillä oli maailman paras kakku! ei vaan mulla oo tollasia ikinä ollut.. kiitos vaan äiti ja isä oon pettyny mun lapsuuteen


alatunnus

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. hihi kiitti mäkin tykkään siitä:)

      Poista
  2. Mihin kirpparille veit? :-)

    VastaaPoista
  3. Hahah ai säkin olet MC:ssä töissä, nimim. just eka työpäivä takana :D
    http://julleos.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo onhan siellä reilu vuosi tullu sitä pullaa duunattua. mutta mulla oli just viimenen työpäivä ja seuraava työ löytyykin sitten lontoosta:) mutta onnee sulle!

      Poista