torstai 25. heinäkuuta 2013

Q&A

töihin pitäis huomenna herätä ihmisten aikoihin mutten millään pysty nukkuun joten tää on nyt sitte tän illan ohjelma. aijon siis vastailla noihin kysymyksiin.

Seurusteletko? - joo kyllähän minä:))
Millainen on unelmiesi mies? - pitääköhän tää nyt jättää vastaamatta etten oo
ihan liian ällö kliseinen;)
Missä näet itsesi 10 vuoden päästä? - naimisissa ja työskentelen median parissa
joko suomessa tai englannissa
Top 5 bloggaajat/vloggaajat? 
Lempivaatteet? - tästä aijon tehdä postauksen tai videon lähi aikoina joten korvat 
ja silmät auki sitä varten!
 Ripsiväri vai kulmakynä? - kulmakynä! tunnen oloni huolittelemattoman näköseksi
jos en oo tehny kulmiani. ripsari kuitenkin lisää vaan dramaattisuutta mutta ilman sitä
voi silti näyttää siltä, että on katsonut peiliin ennen talosta poistumista.
Mitä aiot tehdä ens vuonna? Lähdetkö opiskelemaan vai pidätkö välivuoden? -pidän
välivuoden mutta tähän liittyy kanssa yks juttu mille omistan ihan täysin oman postauksen
Mikä on sun lempibiisi just nyt? - joko wake me up by avicii tai tom odellin another love
Onks sulla ajokortti? - eeei:D sitä tässä yritän saada parhaillani suoritettua mutta
hitaasti etenee
Seurusteletko vai ootko sinkku? - seurustelen:)
Mikä on sun unelmaduuni? - stylisti tai ylipäätään joku joka työskentelee muodin parissa
ja jos siihen sais vielä median yhdistettyä kuvaamisen muodossa se olin täydellinen
Minne lähtisit matkalle jos saisit valita ihan minkä paikan tahansa? - lontooseen! mutta
se on nyt vähän huono joteeeeen.. ehkä ayia napa kun sinne piti lähteä mutta se kaatu:(
Kuinka kauan oot ollut sun poikaystävän kanssa yhdessä?:) - me ei kumpikaan oikeestaan tiedetä:D
jotain sellasta puolta vuotta tässä varmaan viedään
Mikä hänen nimi on? - leevi:)

Fotor072611359

Saitko hyvän ylioppilastodistuksen? - no siis olin ite tyytyväinen todellakin mutta kai se 
riippuu siitä mitä kukakin pitää hyvänä
Mikä on sun tän hetkinen lempiväri? - musta on varmaan aina aika perus. mutta nyt oon
kyllä tosi paljon rakastanut nudem ja beessin sävyjä
Lempiruoka? - kanasalaatti
Poltatko/Juotko? - poltan kun juon
Missä oot töissä? - mäkkärissä
miten kuvailisit sun tyyliä? - mun tyyliä on ihan mahoton kuvailla! se vaihtuu niin paljon ja joku päivä saatan olla preppy toinen päivä ja toinen grunge se riippuu niin siitä millanen olo
onko sulla joku tyyli-ikoni? - ei oikeestaan.. ehkä sitten noi lempi bloggaajat?
onko sulla paljon tatuointeja? - kolme
haluutko lisää? - joo ehdottomasti! mutta on paljon suunnitelmia jo
entä lävistyksiä? - niitä ei muualta kun korvista löydy
Mikä/mitkä jutut sulle on tärkeintä elämässä? - mun ystävät ja poju:P
Suurin/suurimmat unelmat? - lontooseen muuttaminen ja ura mediassa
Uskontos/elämänfilosofias? - huh huh tähän sitten tarvittais paljon enemmän aikaa kun mulla tai 
teillä on joten lyhennettynä kuulun kyllä siis luterilaiseen kirkkoon mutta en usko kristittyjen jumalaan. tai 
siis en usko siihin siten, että se olisi luonut maailman ja määräisi mitä täällä tapahtuu. uskon kuitenkin 
tavallaan taas kaikkiin jumaliin. uskon kaikkeen mihin joku uskoo. en niin, että se minun elämään mitenkään
vaikuttaisi, mutta jos joku uskoo johonkin se on sillon olemassa sille henkilölle. pyrin kunnioittamaan kaikkien
omaa uskoa ja haluan että kaikki saavat uskoa juuri mihin haluavat. en kestä uskonnon tuputtamista tai tuomitsemista. tossa se niin lyhyesti kun vaan kykenen:D
Mihin piirteisiin oot tyytyväinen itsessäs? - siihin kuinka monien erilaisten ihmisten kanssa tulen toimeen.
myös siihen, että pidän itseäni aika järkevänä ihmisenä. en suutu helposti ja oon kyllä omasta mielestäni aika tasapainonen olento. että niihin nyt ainakin

Fotor07261171

5 sulle läheisintä ihmistä?  - no perhe on oma asiansa, mutta ne jotka musta eniten tietää.. apua tosi vaikee rajata vaan viiteen! herranjumala! nyt on kyllä pakko sanoa että viis ei onnistu multa:D koska
mulla on sillain että jossain asiassa joku muu on ja toisessa toinen! en osaa sanoo ketkä on läheisimpiä! mutta leevi, soile, heta, sonja, taru, nopu, roosa ja satja on sellasia että mitä vaan tapahuu niin niille voin soittaa aina! muitenkin läheisiä on mutta noi on kyllä ehdoton top:) ja siis eka on mun poikaystävä ja muut kavereita!
Mitä tehtyä/tekemättä jätettyä kadut? - hmm.. hyi saakeli kun musta on tullut kliseinen ällötys! mutta olin
tosiaan kattellut leeviä jo pidempään ennen kun uskalsin sille ruveeta puhuun kunnolla ja nyt saattaa kuulostaa
niin turhalta ja ällötä mutta ymmärrätte kohta puoliin miks sanon näin! mitään muuta sellasta isoo ei oikeen tuu
mieleen.. ehkä kouluun olis aikanaan voinu panostaa enemmän!
Jos et saisi enää asua Suomessa, mihin muuttaisit? - lontooseen!!
Kaunein kukka? - pioni
Mikä oli haaveammattisi lapsena? - pienenä opettaja sitten kun vähän kasvoin eläinlääkäri ja sen jälkeen ei pitkään ollut mitään ideaa
Mitä blogeja seuraat? - aika montaa niin en kaikkia tähän rupea listaan lempparit näky tuolta ylempää!
Lempiaineesi koulussa? Entä inhokki? - englanti koska se oli ainoita mitä osasin:D kemia ja fysiikka
Ketä ihailet? - kaikkia jotka uskaltaa olla täysin oma itsensä ilman, että jyrää muita tai aiheuttaa muuten pahaa mieltä!
Mitkä ovat kolme parasta ominaisuutta sinussa? - nyt vasta tuli mieleen että ominaisuutta luonteessa vai ulkonäössä? sanoin jo luonteesta joten nyt sitten vaikka ulkonäöstä. ekana voisin sanoa mun hampaat! kuulostaa ehkä tyhmältä mutta vaikka ne on aika keltaset:D:D niin silti nykyään tykkään niistä! häpesin niitä niin pitkään ennen kun sain raudat että nyt oon tyytyväinen niihin. toinen on mun kynnet. mulla on aina kasvanu ne nopeesti ja ollu hyvä kuntoset sekä sillain vahvat ettei ne hirveesti katkeile! tai en katkeillu ennen kun alotin työt mäkissä:D kolmaaaas..olis tota noooin.. öö.. mun iho? en ikinä oo ihan hirveen ilonen siitä oo ollut mutta mulla on kuitenkin aina ollut tosi hyvä kuntonen se! tai siis joo epäpuhtauksia mullakin muutei mitenkään merkittävästi!

Fotor072611614

Mikä on elämässä parasta? - ei tohon voi vastata! ite elämä!
Mikä on paras jäätelömaku? - minttusulkaa!!
Jos sinulla olisi yksi toive, mitä toivoisit? - että kun mun elämä on nyt muuttumassa täydellisesti niin että se järkkääntyis hyvin ja siihin liittyvät asiat!
Uskotko yliluonnolliseen? - uskon!!
Leffailta vai ilta ulkona? - se vaihtelee ihan hirveesti! tykkään molemmista suunnattomasti muuta molempia pitää olla hyvässä suhteessa;)
Boobsit vai beba? - hmm.. mä en kyllä tiedä tohon vastausta! koska molemmat kyllä kääntää mun pään esim jos on joku tosi imarteleva toppi niin kyllä mä myönnän että jossain baarissakin oon jääny tuijottaan että jahas reilu elämä! ja just itseasiassa tänään katoin että herran jumala mun kaverilla on hyvä perse mutta se tilanne oli hieman sellanen että siinä ei sitä voinut tokaista muuten olis tullut pitkiä katseita. mutta jooo.. en tosiaan osaa sanoo.. molemmat! ja tosiaan voitte varmaan huomata että en hirveesti ujostele tälläsissä jutuissa ja anteeks jos järkytän jotain:D
Lyhyet vai pitkät hiukset? - pitkät sen takia että niillä pystyy tekeen kaikkee mutta jos en välittäis sellasita niin pitäisin ittelläni polkkaa koska se näyttää kanssa tosi kivalta!
Siniset vai ruskeat silmät?  - ruskeet
Aurinko- vai kaupunkiloma? - aurinko
New York vai Los Angeles? - new york
Pariisi vai Lontoo? - LONTOO
Housut vai hame? - housut
Villasukat vai korkokengät? - ei tähän voi vastata:D oon aina jommissa kummissa! en pysty valitseen niiden väliltä:(
Hiukset auki vai kiinni? - auki
Suklaa vai jäätelö? - jäätelö!
KIITOS KAIKILLE KYSYMYKSISTÄ ♡ 

välissä näkyi mun instagram kuvia ja ootte ehkä huomannut että tuolta sivusta löytyy myös linkki mistä näkyy niitä lisää;)

 
alatunnus

9 kommenttia:

  1. Tosta top5 bloggaajien alta ei löydy yhtäkään bloggaajaa:D ja tuitui sinäkin olet minun läheisimpien ihmisten joukossa ehdottomasti:))

    VastaaPoista
  2. hehee en kestä ihania nää sun selitykses! :D

    VastaaPoista
  3. Siis mitämitä, luulin ettet enää kirjota!! mun bloggeriin ei oo tullu ykskään sun postaus sitte ihan hetkeen... Huh onneks löysin tän uudestaan! :-D vai onks tää nyt kokonaan uus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei kyllä tää on se sama:D bloggeri sekoilee:D

      Poista
  4. Oot ihan mielettömän kaunis <3

    VastaaPoista