tiistai 30. heinäkuuta 2013

my life isn't black and white anymore. it has colors now.

sain vihdoin uuden puhelimen! mähän sain tossa ei nyt jouluna vaan sitä edellisenä synttärilahjaksi iphonen ja kyllähän se mulla kerkeskin oleen, mutta sitten amsterdamissa se pöllittiin... oon tässä nyt kuukausia pelleillyt eri puhelimilla, mutta nyt vihdoin sain soitettua vakuutukseen! ne sitten korvaskin mulle uuden puhelimen ja tänään kävin sen hakemassa! menin ensin giganttiin ja mitä kummaa niillä oli kaikki 4S:ät loppu ja niin oli kuulema Kalevastakin. no sitten siitä sujahdin experttiin ja sieltä löyty ja säästin vielä satasen ja sain paremman liittymänkin!! huikeeta

_MG_1088

_MG_1089

puhelimen kuoret on mulle sellasia, että en ikinä vois omistaa niitä liikaa. nyt tänä aikana kun mulla ei oo ollu iphonee oon koko ajan silti halunnu ostaa niitä kaikkia kivoja! nyt sitten ostin ehkä joku viikko sitten yhet ihanat glitteristä kun olin jo tietonen että puhelin tulee ja tässä näkyy ne!

_MG_1092

_MG_1095


alatunnus

2 kommenttia:

  1. hei apua noi kuoret näyttää sairaan kivoilta haluun samanlaiset! :D

    VastaaPoista