lauantai 13. huhtikuuta 2013

There is something vulnerable about showing your tattoos to people -


mulla on nyt taas ihan tajuton hinku vaan juosta suoraa tatuointi liikkeeseen ja ilmottaa että lisää kuvia iholle ja heti. nyt monet varmaan ajattelee heti, että apua oonpa mä tyhmä että vaan menisin ottaan tatuoinnin kun yllättäen tekee mieli. asia ei kuitenkaan todellakaan ole näin, oon jo pitkään halunnu näitä! epävarmuutta kuitenkin luo tuo järjestys ja kun yritän miettiä, että mihin mahdollisesti sitten haluan lisää, että mihin jätän tilaa niin että kaikki näyttää järkevältä. oon nyt jo kohta kuukauden valittaut, että haluan ajan mennä varaamaan ja suunnittelemaan kuvaa! vuoroja kun vaan on ollut tosi huonosti ja oltiin kavereitten kanssa amsterdamissa hetki sitten niin raha tilanne ei oikeen ole mun kanssa samalla aaltopituudella.. oon keräillyt vähän kuvia noista seuraavista tatuoinneista mitä otan ja muutenkin vähän inspis kuvaa joten tässä teille pientä makua. tässä on vaan muutamasta, koska kaikkia en halua vielä jakaa ja nämäkin toki vain vähän suuntaa antavia.
tattoo2 tattoo3 tattoo1 tattoo weheartit alatunnus

5 kommenttia:

  1. Miekin haluisin tatuoinnin, kun mun vanhemmilla on tatuoinnit, mutta koska oon 13 en vielä saa tatuointia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se muakin harmitti pitkään kun piti odottaa että täyttää 18! mulla ainakin autto, kun mietin sitä, että sitten se tatuointi on ainakin sellanen minkä varmasti haluaa, kun sitä on halunnu monta vuotta jo!:)

      Poista
  2. Niin.:) Kiva että joku ymmärtää muakin koska miun kaverit ei ymmärrä miks mie haluun mennä "piikitettäväks" että joo.. Tatuoinnin otan kyllä aikuisena :)

    VastaaPoista
  3. Tuli tosta otsikosta mieleen että oon sikapitkää miettiny jos ottaisin toisen tatuoinnin et ottasin jonkun tekstin mutta en varmaa uskaltais näyttää sitä kellekää ku se olis niin henkilökohtanen :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä haluun pari ja aina kun joku kysyy mitä niin meen ihan vaivaantuneeks enkä haluu selittää:D

      Poista