tiistai 23. huhtikuuta 2013

I love the confidence that makeup gives me.



mun meikkilaatikko on ollu räjähtämis pisteessä jo monta viikkoa ja vihdoin sain sen järkättyä! odotan innola sitä, kun löydän itselleni jotain täydellisen lipaston meikeille toi mun laatikko meinaan on kaikkea muuta kun käytönnöllinen, mutta sillä nyt mennään.
_MG_9965
haha siinä sitten järkkäilin osaa meikeistäni pyyhkiessäni niitä puhtaiks:D
_MG_0015
_MG_0041
mulla oli myös tällänen meikkipussi, joka oli mukana damissa edelleen käytössä kaatopaikkana, joten sekin piti tyhjentää
_MG_0013
tältä sitten näytti mun meikkilaatikko kun suurinosa meikeistä oli otettu ulos ja mun toi "laittautumispöytä" oli myös kaaoottisessa tilassa, joten sen siinä samalla järkkäilin.
_MG_0060
sain jopa pestyä siveltimiä!
_MG_0052
sain joskus lahjaksi serkultani tuollaisen muumi-lautasen ja se jäi pöydille jostain syystä pyörimään ja rupesikin keräämään kaikkia hiusten laittoon liittyviä juttuja
_MG_0046
näille täytyy ehdottomasti myös löytää joku kunnollinen laatikko tai muu johon ne saa säilöön. nyt kuitenkin keikkuu laumana tuossa pöydän kulmassa.
_MG_0071
sitten tuo meikkilaatikko alempi boxi. sieltä löytyy siis kaikenlaista tekokynsistä ja -ripsistä aina kaiken maailman näytetuotteisiin.
_MG_0098
ihan eteen laitoin joitain meikkejä, joita käytän päivittäin pohjan tekemiseen. etummainen kori on täynnä huulipunia. loput huuli systeemit ovat taaimmaisessa ripsarien ja muutamien puuterien ja meikkivoiteiden kanssa.keskimmäiseen laatikkoon päätyivät kaikki luomivärit ja poskipunat. sivussa on vielä muutama puuteri ja peitepuikot, valokynät yms.
hyviä säilytys vinkkejä otetaan mielellään vastaan;)
alatunnus

4 kommenttia:

  1. Voiko ihmisellä olla noin paljon meikkejä! :D Hihii, määki haluun!

    VastaaPoista
  2. Ohhoh, ompa sinä meikkejä! Mulla ei oo varmaan ikinä ollut noin paljoa, mutten osais käyttääkään=)! Ehkä joskus pitäisi kokeilla jotain uutta.. ;)

    VastaaPoista