lauantai 29. joulukuuta 2012

Note to self: Do shorter videos!





alatunnus

16 kommenttia:

  1. voi vitsit, oot huippu ku oot noin ilonen ja pirtee! ja aivan ihania vaatteita:)

    VastaaPoista
  2. oot niin söpö etten kestä :D

    VastaaPoista
  3. Voi vitsit tosi kivoja vaatteita ja oot iha liian nätti! Apua oot just sen näkönen ku haluisin olla :D Mutta tosiaan tyksin kovasti sun blogista eikä mua ainakaan haittaa ollenkaan vaikka onkin pidemmän puoleisia videoita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua hui kiitos !:o:) ja ihanaa että joku jaksaa kattoo ' oon aika ihan varma että kukaan ei jaksa kuunnella mun pölinöitä muutamaa minuuttia enempää:P

      Poista
  4. kiroon ton sun synttärikimallehörskän.

    VastaaPoista
  5. Siis oot niin ihanan ilonen luonne!:) Ja aivan ihania vaatteita!;)

    VastaaPoista
  6. Näitä sun videoita pitää aina kattoo kun niissä on jotain ideaa! Ja täytyy itsekkin yhtyä muihin ja kehua vaatteitasi, tosi ihania :)

    VastaaPoista
  7. Niistä elfin meikeistä mitä tilasit, niin pari kysymystä :)
    Oon tilaamassa kaverilla synttärilahjaks meikkejä, elfiltä, joten..
    - kauanko sulla kesti postituskuluissa? + paljonko ne maksoivat?
    - onko ne meikit laadukkaita ? (siis esim. Meikkivoidesivellin, bronzers..?) :)

    kiitos jos voit vastata näihin, sillä se auttaisi paljon! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis postikulut oli jotain sellasta 5e pintaan ja vähän yli viikko kesti mutta jos en oo ihan väärässä niin siellä on sellanenkin vaihoehto että tulee n. 5 päivän sisällä jos maksaa vähän enemmän:)

      mä oon ainakin ollu tosi tyytyväinen mun bronzeriin, joka on niitä studio line meikkejä, jotka on pikkusen kalliimpia, mutta myös vähän laadukkaampia. oon kyllä tykänny ihan niistä normaaleistakin kaikista mitä mulla on. ja tosiaan en osaa sanoo meikkivoidesiveltimestä mitään, mutta oon kuullut yleisesti tosi hyvää elfin siveltimistä hintaansa nähden. tietenkin taas studion on parempi laatuisia, että siltä puolelta kannattaa varmaan ostaa :)

      Poista
    2. Okei :) Kiitos paljon tiedoista & vinkeistä.

      Poista
  8. Sulla on niin ihana söpö ääni ja oot ihana videoissa! Vois olla useemminki sua on niin kiva kuunnella ja kattoo:) Ja super ihania vaatteita!

    VastaaPoista