torstai 27. joulukuuta 2012

find what you love and let it kill you.


moi taas pitkästä aikaa, toivottavasti teillä kaikilla oli erittäin miellyttävä joulu! mä oon ainakin syöny ja nauranu mahani täyteen ja nyt matkataan kohti uutta vuotta, josta muuten oon niin innoissani että!!
lähettiin tarun kanssa tänään heti aamusta kohti ideaparkkia vähän shoppingille ja huh tuli sitä kyllä sitten tehtyäkin oikeen urakalla. mun mukaan tarttui aikas paljon kaikkea ja oon erittäin ylpeä itestäni sillä vaan kaksi oli normihintaisia! nimittäin yleensä kun oon ollut aleissa niin suurin osa ostoksista ei oo ollu alennettuina.. no mutta tässä kuitenkin vähän tällästä pintamakua mun ostoksista ja pian olis tarkotus tulla mun ensimmäinen rekki-video, missä tuutte näkeen osaa näistä vähän tarkemmin. ostin vielä ihanan takin mangosta, mutta se mokoma ei oikeen mahtunut kuviin.


IMG_1307

IMG_1315

IMG_1327

IMG_1314

IMG_1318

 ja hei! kuinka ylpeitä ootte musta kun en ostanu ensimmäistäkään meikkiä!!

 alatunnus

2 kommenttia:

  1. oho löysitpä paljon kaikenlaista ja näyttää viä oikein kivoille ! mä oon jotenkin niin onneton aleshoppailija, että harvoin löydän mitään kivaa. :-( tänä vuonna tosin teinkin hyviä (joskin aika vähän) ostoksia !

    VastaaPoista