keskiviikko 21. marraskuuta 2012

People will stare, make it worth their while.


noniin jeij taas uutta videoo. niitä tuntuu nyt tulevan kyllästymiseen saakka, mutta ei voi
mitään ja lisää on vielä tulossa. tästä tuli vahingossa ihan super pitkä, joten hyppikää ja
kelailkaa mitä ette jaksa katsoa. tosiaan kun rupeen selittään jostain asiasta niin mulla
karkaa aina ihan sivuraitelle aihe. kuvasin tänkin jo meinaan kerran, ja koittanu saada sitä
youtubeen kolmatta päivää, että enää en tee yhtään mitään vaan mökötän. juupelis mulla
ei muuta oon vähän levoton ja pitäis lukea yhta, kun tosiaan huomenna alkaa koeviikko,
mutta mä mokoma lusmu pakoilen täällä.



lupasin tossa lopussa tehä sitä äänestys juttua, mutta minä mokoma oon muokannu tän
blogin html-koodia niin paljon, etten enää saa tonne sivuun niitä juttuja, joten siinä saattaa
kulua hetki, mutta kyllä se joskus sille vielä ilmestyy.
niin ja en tiedä mitä tässä taas on tapahtunu kun toi kameran alkuperänen kuva kyllä oli
tarkka mutta jossain matkan varrella oon tehny jotain että siitä tuli tommonen sumee..
noooo mutta pikku juttuja, kaikki on hengissä.


alatunnus

18 kommenttia:

  1. Superkivoja nää sun videot! Oot niin pirtee aina, lisää vain tämmösiä :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon käyttäny tota Lumenen peitepuikkoa ja toi sun kommentti osun niin nappiin. Karmee kuorrutus pitää eka laittaa ja sitte se ei oikeen oo mitään kovin peittänykkää, melkeen ois parempi ku ei laita sitä ollenkaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa etten oo yksin tässä asiassa !:D

      Poista
  3. heei sen laadun saa paremmaks vetämällä hiiren videon päälle ja vaihtaa sieltä alanurkasta sen laadun (: ja toi rekki video ois kiva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ai:D mietinkin jo että mitä hittoo täällä tapahtuu.

      Poista
  4. Jaksaisiks joskus tehä semmosen postauksen mis esittelit sun suosikki vaateyhdistelmät tai mitä itte niiku tykkäät käyttää arkipäiväsin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tein jokin aikaa sitten sellasen videon missä näytin vaatteet mitä käytän eniten normipäivinä:) mutta joo voin kyllä jossainvaiheessa jos keksin tohon vielä vähän jotain niin ettei se ole ihan sama video:)

      Poista
  5. Sun videoita jaksaa aina katsoa! Lisää vaan ainakin mua kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  6. Oot niin hassu ja ihana!:) Ja olis tosi kivaa ja kiinnostavaa jos tekisit jonku postauksen siitä Lontooseen lähöstä!!

    VastaaPoista
  7. Moikkelis! pääsit mun linkitä blogis postauksen kuumille listoille! :)

    http://pirate-ships-and-fairytales.blogspot.fi/2012/12/top-103-blogia.html

    VastaaPoista
  8. Moips! Mulla on sulle haaste, käypä katsomassa. :)
    http://hannaspinkdreams.blogspot.fi/2012/12/8-asiaa-minusta.html

    VastaaPoista
  9. Ihania videoita sulla ja oot hirveen nätti!:)

    VastaaPoista
  10. wääks ihana blogi!!! pakko liittyä lukijaks :)

    VastaaPoista
  11. Sinulle on haaste mun blogissa :)

    http://veronica-thinking.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Ihana blogi ja toi video ❤❤
    Sori kun kyselen tälläsen kysymyksen.. Mut minkä ikänen oot?

    Ja toi lumenen peitepuikko, mulla on samanlainen, enkä todellakaan tykkää siitä :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) ei mitään, täytin joulukuussa 18.

      ja joo kukaan ei ilmeisesti oo tykänny siitä joka sen on ostanu:D

      Poista