tiistai 13. marraskuuta 2012

Hair style is the final tip-off whether or not a woman really knows herself.


mä oon niin kyllästynyt mun hiuksiin ! mun hiukset on aina ollu blodit (jos ei lasketa muutamaa kokeilua,
jotka ei ole kumpikaan kestänyt pitkään) ja pituus on toki muuttunut, mutta se ei tunnu enää olevan
tarpeeksi. leikkasin jokin aikaa sitten polkkatukan ja tykkäsin siitä ihan hirvittävästi, meidän koulussa
sillon tälläiset hiukset oli vain muutamalla, mutta nyt tuntuu että joka toinen on leikannut hiuksensa lyhyeksi ja
en enää halua pitää näitä. minähän toki omistan pidennykset, mutta kun yritin niistä poistaa keltaisuutta
hopeashampoolla niin nyt ne on sitten siniset -.- oon jo jonkin aikaa pohtinut sinettien ottamista, mutta
koska mulla oli clipsit en ollut kovin tosissani, nyt kuitenkin olen oikein todella tätä harkinnut. ainut
pikku ongelma tässä on se, että palkkani on ollut aikas naurettavaa lähiaikoina ja hiusten laittaminen
nielaisee aikamoisen summan. olen myös kesän jälkeen muuttamassa englantiin ja rahaa pitäisi saada
säästöön sievoinen summa ennen lähtöä..

unionJ1

enismmäinen vaihtoehtoni on kiharat sinetit. tää olisi tosi hyvä mun hiuksille siinä suhteessa,
että mun ei tarvisi jatkuvasti suoristaa ja hiukset pysyisi paremmassa kunnossa, kun sinetit
joka tapauksessa tuhoo hiuksia aikas mukavasti. ja tää olis todellakin aikas suuri vaihtelu
mulle, sillä en ikinä pidä mun hiuksia lunnonkiharoillani.

unionJ2

toinen olisi sitten ruskeat sinetit tai clipsit. viimeksi kun värjäsin ruskeiksi annoin kai muiden
mielipiteiden vaikuttaa, koska värjäytin ne pois aikas nopeasti (toisaalta ne kyllä vaalenivat
nopeati lähes maantienvärisiksi, kuten oli tarkoituskin). monet sanoivat että näytän oudolta
niissä ja ties mitä, mutta tahdon uskoa, että se johtui siitä että nämä kyseiset ihmiset on tuntenut
mut niin pitkään ja oon aina ollu blondi. tahdon todellakin jotain vaihtelua ja olen aina ihastellut
kun ihmisillä on tumman pitkän hiukset.

unionJ


ombre hiukset ovat jotain, mitä olen aina rakastanut. siitä lähtien kun näin ensimmäiset dipdye värjätyt
hiuset, olin myyty. jos en saa rahoja kokoon, ennenkun kyllästyn odottamaan, niin värjään tälläiset
näihin mun lyhyisiin. tässä on sekin hyvä puoli, että saan tuon  haluamani ruskean yhdistettynä
omiin vaaleisiini, jolloin muutos ei varmaankaan ole aivan yhtä dramaattinen.jos päädyn kiharoihin
niin saan tämän värin niihinkin.

Jasmiina1-001

tässä sitten viimeinen, elikkän värillinen ombre. mun sisko/siskot on jo pitkään pitäny kaikkia erilaisia
ja erivärisiä latvoja ja oon aina niin kateellinen ! suurin ongelma tässä on vaatteisiin yhdistäminen, se
ettei hiukset riitele vaatteiden värien kanssa. toisaalta mähän rakastan colorblockingia, mutta siinäkin
on rajansa:D oon kyllä miettinyt, että tämän saatan tedä vasta englantiin lähdettyäni.

mikä tiedän mielestä olis paras ? :)


alatunnus

11 kommenttia:

  1. älä nyt suotta käytä hiuksiin liikaa rahaa vaan värjää vaan! musta toi vaaleet latvat oli paras:) haaveilen siitä itekki :P ja hei mua kiinnostaa toi sun englantiin lähtö! opiskelemaanko lähdet? jos et niin mitäs sitten? :)

    VastaaPoista
  2. Miks sä oot muuttamassa Englantiin? Opiskelemaanko? Eihän sinne oo olleet edes haut vielä... :D

    VastaaPoista
  3. teen tosta englannista kokonaisen postauksen sitten lähempänä kun oon selvitelly asiani siihen pisteeseen saakka että suurimmat asiat on selvillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. selvitä pikaseen, sulla tekee jo kiirettä! deadline on kuitenkin tammikuun 14......... mut tsemiä ! :)

      Poista
    2. niin en mä ihan idjootti ole. jos olisit lähössä opiskeleen, niin olisin joo kyllä jo ihan selvillä asioista, mutta mulla ei pienintäkään aikeita ole siellä opiskella :)

      Poista
  4. jatkatko sä tätä blogia vaikka muuttasit Englantiin? :-) ja noi ombre hiukset sattais passata sulle :-)

    VastaaPoista
  5. Tulinkin lukijaksesi kun olit käynyt blogissani :) Mullakin on hiuskriisi meneillään. Ikäni olen ollut blondi tai viimeisimpänä mustahiuksinen. Värinpoistolla olen saanut hiukseni suklaanruskeiksi joihin olen sitten latvat värjäillyt vaaleaksi tuolla ombre tyylillä. Harmillista tässä on vain latvojen huono kunto joten nyt olen alkanut harkita jälleen muuta, toimivampaa värjäystä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo munkin latvat on ihan hirveessä kunnossa niin pelkään just sitä että ne kuolee jos värjään ombren :)

      Poista
  6. Oon jo vuoden halunnu värjätä omiin hiuksiini nuo vaaleat latvat mut oon sen verran pelkuri, että luulen et kyllästyisin supernopeasti ja sit vaalentaminen kuitenki rasittaa hiuksia nii paljon. Mutta ehkä kuitenki ens kesänä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii kyllähän se huiksia rasittaa mutta on ne vaan niin kivan näköset että jos haluat niin värjää ihmeessä !!:)

      Poista