maanantai 19. marraskuuta 2012

Ed Sheeran, Ginger Jesus.


I'm up and coming like I'm fucking in an elevator

ed-sheeran-ed-sheeran-x-31122671-450-299

as i feel myself fall, make a joke of it all

mun on jo pitkään pitäny tehä tää postaus ja nyt sitten tuntu siltä että on korkee aika.
moni varmaan nyt jo tietää kuka on ed sheeran, tai ainakin tunnistaa lego housen tai
the a teamin jos kuulee radiosta.
ideana tässä postauksessa ei olekkaan perehdyttää teitä tähän legendaan vaan musta
tuntuu että monen vuoden jälkeen tää on jo pakko tehä.
jos joku nyt ei vielä ymmärrä, niin mä tosiaan oon täysin rakastunut ed sheeraniin.
ensimmäinen biisi minkä ikinä siltä oon kuullu on Little Bird ja se tais olla 2010 kun
se julkaistiin. siitä lähtien oon rakastanut joka ikistä kappaletta minkä tää poju on julkaissut,
itse tai tehnyt jollekkin muulle. edin lyriikat on niin nokkelia ja monet jotenkin niin osuvia
ja niihin pystyy samaistumaan todella helposti. toinen asia on tietty edin ääni, se on niin
täydellinen ja just sellanen mitä voin kuunnella jatkuvasti.  ja tietenkin mikä on itsestään
selvää on se, kuinka loistava säveltäjä ed on, sen jokaisessa biisissä näkyy sen käden
jälki ja silti ne on kaikki niin erilaisia ja uniikkeja. ja jos joku ei tiedä niin tää moni
lahjakkuushan osaa myös beatboxata ja räpätä. enk'ä aijo nyt ees mennä sen luonteeseen
ja siihen kuinka jalat maassa tää ties mitä palkintoja voittanut artisti kulkee.

be a true heart not a follower 











the worst things in life come free to us

ja en tie kuinka moni teistä tietää, mutta ed sheeranhan teki yhdessä taylor swiftin kanssa
biisin taylorin uudelle levylle, red. sen nimi on everything has changed ja mä oikeasti
odotin niin paljoa tältä biisiltä. olin ihan täpinöissä kun se julkaistiin ja pakko kyllä sanoa,
että se oli aika hiton moinen pettymys ... no ei voi mitään onneks tällä kullalla on niin
paljon hyviäkin biisejä että ehkä selviän.

pain is only relevant if it still hurts

ja muuten, se joka kertoo mulle että little things on one directionin biisi voi poistua
saman tien, koska se on ed sheeranin niille tekemä.

loppuun vielä pakko pistää urban dictionaryn selitys ed sheeranille:D jos ette tiedä tota
sivua niin kattokaa eka selitys jollekkin minkä tiedätte, vaikka WTF.

ED SHEERAN

i can't tell you the key to success, but the key to failure is trying to please everyone


alatunnus



2 kommenttia: