perjantai 26. lokakuuta 2012

you say you love rain, but you open your umbrella.


tein jotain ihan hirveetä ja oon itkun partaalla !!!
mutta siitä myöhemmin lisää kuvien kera, pääsette jakaan mun tuskan.
nyt sitten hieman viimeaikasia ostoksia, niitä joista oon ihan super innoissani.

_MG_9239

ensinnäkin vähän kirppariostoksia radiolta. en IKINÄ löydä mitään
kirppiksiltä ja tää olikin semmonen poikkeus tapaus että pakko vähän esitellä.
|ginan neule 8e|hennesin t-paita 3e|ginan clutchi 5e|

_MG_9264

_MG_9273

_MG_9264-001

omistan pelkästään mustia nahkahanskoja (ja niistäkin kaikki paitsi 1 hukassa), enkä
ikinä oikeestaan oo kaivannu minkään muun värisiä. noi haskat ja toi huivi kun
kuitenkin sopi niin hyvin yhteen ja noi hanskat niin täysin mun makua että oli ihan pakko ostaa !
en ikinä ole myöskään omistanut sulkakorviksia, joten nyt oli korkee aika.
|hennesin huivi 10e|hennesin käsineet 25e|kappahlin korvakorut 3e|

_MG_9251

sitten päästäänkin taas mun hiustuote raportteihini, joita kukaan ei ikinä jaksa lukea, eikä niissä ikinä oo kovinkaan mitään järkevää sisältöä, mutta silti.. tuon four reasons-shampoon ostin
hullareilta kympilltä ja oon tykänny kyllä tosi paljon ja se yhessä tuon tuuheuttavan
hoitoaineen (24e pintaan?) kanssa on kyllä saanut aikaan ihan selvän eron mun hiuksissa !!
ja viimesenä näin kun just värjäsin hiukseni tälläsiks
kivoiks keltasiks niin hopeeshampoo n.15e ja sen toiminnasta en osaa veilä sanoa mitääään.


alatunnus




2 kommenttia:

  1. Kantsii koittaa 4 Reasonsin Silver mist -hopeesuihketta, ite oon ainaki tykänny käyttää hopeeshampoon rinnalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo en oo ikinä een kuullu pitänee siis kokeilla:)

      Poista