sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

when everything's made to be broken i just want you to know who i am.


ai nii joo kappas mullahan on blogikin. siitä on niin pitkä aika kun täällä oon viimeks ollu että rupee jo unohtuun. mutta joo mulla on teille ollu juhannuksesta asti kaks videoo kuvattuna mutta en löydä mun kaapelii mistään :( tai sitä millä ne sais siirrettyä koneeseen.. mutta joten en tie tuleeko niitä vai ei:D ja en oo kuvaillukkaan yhtään mitään joten nyt saatte vaan pienen pläjäyksen mun instagram kuvia. ja vink vink jos jollain on instagram niin käykään kuulkaa kattomassa: jasuuuu, oon vähän ahkereampi siellä kun täällä:D

Phone-001

Phone1-001


alatunnus

10 kommenttia:

  1. mistä sä tunnet miikan:o hui

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on mun pikkuveli ? :D:D mistä sä sen tunnet ?:P

      Poista
    2. oikeesti woou:oo oltii rinnakkaisluokil:)

      Poista
  2. Saako sua pyytää faces kaveriksi ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis toki mutta jos en tie yhtään kuka oot niin en tie hyväksynkö :s kun se on kuitenkin aika henkilökohtanen tai silleeeeeen :P

      Poista
  3. Mikset postaile useammin :( oot mun lempibloggeri.

    VastaaPoista
  4. niina: nyt kesäällä oon vaan juoksennellu niin paljon kaikkialla ja ollu töissä että jotenkin ei oo energia riittäny mutta nyt kun koulu alkaa niin pitäis taas ruveta tuleen (: ja kiitos:D

    VastaaPoista
  5. sulla on ihanat kulmat! onks sulla luonnostaan noin tummat ja tuuheet vai ootko tehny jotain taikoja? :D ota kuvia niistä nii meen jonnekki kulmien nyppimisee et saan kans:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh no kiitos:D ne on luonnostaankin aika tummat mutta käytän lumenen sellasta vähän niinkun ruskeeta ripsaria jolla asettelen ne paikoilleen ja se saa ne näyttään tuuhemmilta (lumene eyebrow control) ja sitten vielä täytän kaikki vaaleemmat/harvemmat osat ruskeella kulmakynällä :)

      Poista