torstai 14. kesäkuuta 2012

pintaremonttia


okei elikkäs nyt aiheena on mun blogin ulkoasu. osaatte jotkut varmaan päätelläkkin, että oon muokannut suoraan tota html-koodia jotta sain tästä tän näkösen. siinä on sitten kuitenkin aina omat riskinsä, koska en ymmärrä kaikkia niitä asioita ihan täysin. nyt siis kyselenkin että näkyykö teille kaikille tää hyvin ? mm. banneri keskellä ja kuvat ja tekstit ei liikaa kummassakaan reunassa, fontti ja kuvat selviä ? kun tuossa html-koodissa on just se, että kun muokkaan sen niin, että se näyttää mun näytöllä hyvältä, se saattaakin olla ihan vinksallaan muitten omilla.

Desktop1

otan muutenkin mielelläni vastaan kaikenlaisia ideoita ja parannus ehdotuksia ulkoasuun liittyen, vaikka en välttämättä kuuntele niitä ollenkaan, koska pitäähän tän olla mun näkönen:D mutta kertokaa ihmeessä että mistä tykkäätte ja mitä vois parannella, jos jotain sellasta on. niin ja oon ottanu noi kaikki sivu härvellit (paitsi lukijat ja blogiarkiston) pois niin jos te haluisitte jotain niitä takasin, jos ne esim helpottaa teitä, niin sanokaa ja katon mitä asialle voi tehdä :)

oon myös miettiny uuden bannerin tekemistä mutta sitä pitää nyt vähän kattella, kun mua ahdistaa oma naama siinä:D

alatunnus

2 kommenttia:

  1. tekstiä vois parantaa :-) eri fontti.

    VastaaPoista
  2. mulla tää on tosi hyvä! tykkään fontista. tekstit ei osu mun näytön keskelle vaan vähän vasempaan reunaan, mutta kaikesta saa hyvin selvää ja hyvältä näyttää:)

    VastaaPoista