keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

all things come to those who wait.


luin tossa nopun blogia ja se oli ostanut seppälästä 2 eurolla rimmelin huulipunia ja sen luettuani yhtään värittämättä olin ulkona yöpuvusta ja bussissa vartin sisällä.

_MG_8796

tollasia sieltä sitten tuli mukaan. tosiaan kaikki muut oli 2e kappale paitsi noi lasit vaan 1 e !! olin niin riemuissani kun näin ne. oon halunnu ton tyyppisiä laseja jo tosi pitkään ja vaikka noi nyt ei ihan tarkalleen sellaset oo niin euron hinnalla ei todellakaan haittaa ja oon ihan innoissani niistä. en osannu eka millään päättää että mitkä punat haluan ostaa ja vaihtoehtoja oli niin hirveesti mutta sitten päätin olla järkevä enkä ostaa mitään millasen tyyppistä mulla jo on. niin sitten päädyin ostamaan

Rimmel (lasting finish lipstick) 170 ALARM ja tästä sarjasta mulla onkin jo kaks ja toisesta tykkään todella paljon mutta se toinen ei oo erityisen hyvä, joten ootan vähän pelolla että millanen tää sitten on.
oon yrittäny löytää ittelleni tosi hyvin sopivaa punaa (nimenomaan punaista) mutta en oo vielä onnistunut sellasta löytään. kuitenkin oon ymmärtänyt, että tietyt verenpunaiset huulipunat sopii kaikille ihonväristä riippumatta, joten oon yrittänyt löytää sen tyyppistä ja tää nyt on aikas lähelle.

tuo vaaleampi onkin sitten Rimmelin colour show off lipstick-sarjasta ja tästä tämä puna on mulle sarjan ensimmäinen. punan nimi on PINK GOSSIP ja numero 110. (oonko muuten ikinä kertonu kuinka paljon rakastan kun kaikilla punilla ja kynislakoilla ja muilla on söpöjä nimiä) se näyttää tossa kuvassa vähän tummemmalta kun oikeasti on, se on enemmän pinkihtävä.

ja no jeij toi huulikiilto on ylläri pylläri myös Rimmelin ja mä en hirveesti huulikiiltoja ostele ja vaadin niiltä vähän liikaa, mutta toi oli kyllä positiivinen yllätys vaikka se ei huulissä ollut kyllä todellakaan noin pinkki. pinkin punan päällä se on kyllä varmasti sitten loistava !

alatunnus


5 kommenttia: