sunnuntai 20. toukokuuta 2012

pink DIY

ää voi kun on ollu tylsä loma.. oon vaan ollu kotona ja no se hyvä puoli siinä on ollu että oon sentään saanu hirveesti koulujuttuja tehtyä :) ja käytiin muuten kattoon kaveteitten kanssa perjantaina se diktaattori leffa ja oli muuten hyvä :D
 tylsyyteeni yritin löytää jotain tekemistä ja päätin taas kiusata hiuksiani. oon pari kertaa nyt tehnyt värillisiä raitoja/alueita mun hiuksiin. oon myös nyt puhunut hirveesti siitä, että haluan koko latvaan sellasen parin tuuman pitusen värillisen "ombren" tai sellasella dipdye tyylillä tehdyn värin. tää konsti millä teen näitä kotona on ihan okei, mutta ei kestä kun yhen pesun. ja tietenkin kun haluan violetit latvat niin mun violetti ei näy mun hiuksissa -.-

_MG_8520
_MG_8528-001

tolta noi sitten näyttää tällä hetkellä. ja en osaa olla normaalisti kuvissa:D jos haluutte että kerron miten noi pystyy helposti tekeen kotona, ja monilta luultavasti löytyy tarvikkeetkin, niin voin tehä siitä oman postauksen.


alatunnus

5 kommenttia:

  1. joo haluun että teet postauksen aiheesta!!!

    VastaaPoista
  2. joo tee ihmeessä erillinen postaus, näyttää meinaan huippukivalta! itseltä löytyy se isadoran hiusmaskara, tosin turkoosina, joten pinkkiäkin/violettiakin ois mahtava kokeilla! :)

    VastaaPoista