tiistai 22. toukokuuta 2012

Kotitekoset ripsienpidennykset

 elikkäs otsikosta varmaan tajuatte mistä on kyse.

_MG_8652
_MG_8654

mun kaverilla on nyt ollut pari viikkoa kotona itse laitetut ripset (tosin eri merkkiset), joten siitä innostuneena päätin itsekkin kokeilla. oon jo pitkään halunnut ripsien pidennyksiä, sillä ne varmasti helpottaa ihan suunnattomasti elämää (ja varsinkin nyt kun kesä on tulossa !). en kuitenkaan ikinä ihan tosissani niitä suunnitellut ottavan,i silloin kun käytin vielä pidennyksiä, koska tiesin että sillon mulla olis vähän turhan plastic olo.. nyt kuitenkin on sellanen vaihe että ne olis aivan loistavat. en kuitenkaan ole ihan niin varallinen ihminen, että mulla olis varaa ottaa niitä ja varsinkin kun oon kuullut monta kauhutarinaa, kuinka ne on lähtenyt viikon sisällä:o  näissä onkin se hyvä, että jos lähtee irti osa niin voin lisäillä ite ja ei oo yhtä kalliita. pakkauksessa luvattiin että kestää muutaman viikon, mutta en kyllä oo liian toiveikas koska nää ei hirveen lujassa tuolla tunnu olevan..
hintaa ite ripsillä oli vähän päälle 13e ja liima oli n. 15e. liima on kuitenkin aika iso, ja ite käytin siitä todella vähän suhteessa siihen, paljon siellä on, ja silti tuntuu että laitoin sitä liikaa. eli se todellakin riittää useampiinkin ripsiin !

_MG_8665
_MG_8660
_MG_8669

tossa sitten näätte vähän että miltä mä näytän ilman mitään, ripsarilla ja viimeseks sitten miltä näytän noilla ripsillä. en oo ihan varma mitä näistä oon mieltä.. en mä niitä vihaa, mutta en missään nimessä kyllä rakastakkaan. isoin ongelma mulle tässä on se, että toi liima on musta. omistan yhen mustan ihan normi ripsiliimankin ja sen jälkeen kun sitä kerran kokeilin, oon karttanu sitä kun ruttoo. en lähes ikinä käytä kajaalia ja mulle tulee vaivaantunu olo kun mun tyvissä on ylimäärästä kamaa.. kai tähän tottuu ja lisää näistä tuutte kuuleen myöhemmin, kunhan oon saanut jonkunlaisen mielipiteen muodostettua.


alatunnus

6 kommenttia:

  1. Musta noi kyllä sopii sulle! Ei liian tekastun näköset vaan luonnolliset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja joo luulen että se kun noi on niin ohuet niin tekee niistä vähän luonnollisemman näköset :)

      Poista
  2. Vähän kivat mistä tollasia ihanuuksia saa!? Oi että! Noi on varmasti kätsyt kesällä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. stokkalta mä ainakin nämä omani ostin että sieltä saa ainakin :)

      Poista
  3. mun mielestä noi on hyvät! tietty sellaset "oikeet" ripsenpidennykset näyttää ehkä vielä paremmilta, mut mun silmään noi on ainaki hyvännäköset :)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista