tiistai 17. huhtikuuta 2012

Mostly, I just sit around all day being fantastic.

eilen tosiaan käytiin ikeassa hakeen pari juttua ja mukaan tuli mm. kauan toivottu vaaterekki! se on nyt ensin mun siskon käytössä, kun sen vaatteet ei oikein mahu mihinkään, mutta sitten kun se taas muuttaa niin mä saan sen sitten käyttööni ! jeeee ! tuossa sitten näkyy myös tän päivän vaatteet. koulua mulla olikin yllärinä vaan yks tunti, kun oli kokeenpalautukset ja mulla ei mitään niistä ollut.

_MG_8271
_MG_8277
_MG_8281
_MG_8288-001
_MG_8283

mun säilytys tilanne koruilleni sun muille on nyt aika kaaoottinen ja kaikki on erilaisissa purkeissa joten mukaan napattiin myöskin tuollaset lasi purkit joista kyllä tykkään tosi paljon.

_MG_8269
_MG_8295
_MG_8301
_MG_8308

toiseen pistin kynsilakat ja luulin niitten mahtuva paremmin.. tuolla on tilaa enään vaan ihan muutamalle, mutta sitten vaan ostaan uutta purkkia:D toiseen sitten pistin pohjalle kaikki kaulakorut, joita en niin paljoa käytyä ja päälle sitten rannekorut.

ja hei jos on vielä kysymyksiä niin pistäkää TÄNNE !!


alatunnus

5 kommenttia:

  1. tosi kivan olonen blogi :))

    http://kuinkatsoisipeiliin.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Heei miten saat ton Jasmiina ♥ -jutun tohon kaikkien postauksien loppuun?:) Vai tarviiks sun lisätä se joka kerta uudestaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo lisään sen ihan sillain miten kuvan lisäis :)

      Poista
  3. Olipa kiva tapa esitellä asua tollai rekissä!=)

    VastaaPoista