keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

maybe the man in charge, doesn't like my face

oon halunnu jo varmaan päälle vuoden biker nahkatakkia, mutta en vaan koskaan oo löytäyt hyvää. haluisin sellasen, jossa hihat on tiukat, mutta kaikki joita oon löynäy on aika tosi löysiä.. nyt kuitenkin joku kuukausi sitten ostin h&m:n lastenosastolta mustan bikerin kolmellakympillä. tykkään siitä tosi paljon, vaikka ne hihat siinäkin on aika löysät. sitten jo aika kauan aikaa sitten mun silmään osu cittarissa sellaset nahkatakit jotka makso 60.00. en erityisesti pitänyt niistä, joten toi hinta oli ihan liikaa, mitä niistä olisin maksanut. kuitenkin sitten joka kerta kun siellä ollaan käyty niin ne pistää silmään. tänään sitten olin taas cittarissa ja huomasin että ne oli alennuksessa 20e, joten päätin sitten ostaa sen ruskean. mulla on myös ihan normaali musta nahkatakki ja oon aina ollu vähän epäröivä muiden värisiä kohtaan, mutta toi on kyllä tosi kiva ja ootan innolla että toi sää vähän lämpenee ja pääsen käyttään sitä !

_MG_8200
_MG_8186
_MG_8189



alatunnus

2 kommenttia:

  1. http://klitteria.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html siellä sulle palkinto! :)

    VastaaPoista