lauantai 21. huhtikuuta 2012

do it the way you like.

apua oon ihan hämmentynyt kun tää bloggeri on muuttunut ihan erilaiseks ja nyt oon hukassa:D

joo nyt kuitenkin aiheeseen. kaivelin tossa pari päivää sitten mun koruja ja huomasin että mulla ei juurikaan värikkäitä koruja ole. nyt kun kesä on erittäin hitaasti tulossa niin mun tekee mieli laittaa värejä päälle ja etenkin neonvärejä joita nyt on näkynyt erittäin paljon. siinä korujen viressä istukin mun neonväriset kynsilakat ja siitä se idea sitten lähti. elikkäs otin parit korut joita en juurikaan käytä ja päätin pistää ne uuteen uskoon ja antaa niille muutamat käyttökerrat lisää!

_MG_8313

_MG_8318

_MG_8323



alatunnus

2 kommenttia:

  1. Hei vau, vähän kiva idea, ja kiva toeutuskin!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii meinasin eka lakata mun kengät mutta äiti kauhistu että pilaan ne niin sitten rupesin maalaileen koruja:D

      Poista