keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

answers

Millaiset ihmiset ovat mielenkiintoisia? - apua. ompa vaikee:D no ulkonäöltä sellaset joilla on omanlaatunen tyyli ja heti jos on tatuointeja se tekee ihmisestä mielenkiintosen. persoonalta sitten ainakin se että ei heti kättelyssä saa selvää millanen ihminen joku on
Tutustutko helposti uusiin ihmisiin? - no tavallaan joo. en ite yleensä alota puhuun koska oon vähän ujo sillä tavalla mutta jos se toinen alottaa keskustelun niin joo.
Miten hoidat hiuksiasi? - hmm.. no siis pesen pari kertaa viikossa sellasella syvähoitavalla shamppoolla, sitten käytät hiuksiin jätettävää hoitoainetta lähes joka ilta, en pese hiuksiani joka päivä tai harjaa niitä jatkuvasti. sitten välillä teen sellaset omatekosen hoidon niille mistä ajattelin tehä postausta jokupäivä
Millainen luonne sulla on? - äänekäs ja ilonen. en suutu helposti vaikka välillä monet pikku asiat ärsyttää. ja huomaan että välillä pidän vähän turhan suurta metakkaa omista mielipiteistäni..
Kuinka pitkä oot?  - tarkotit kai kuinka lyhyt oon ? 156
Harrastukset? - oonpa säälittävä:D ei kyllä yhtään mitään
Lempibändejä? - no nimenomaan bändi jos pitää olla niin The Cab
Lempivaatekaupat? - täytyy kai sanoa ihan toi perus H&M ja Lindex
Lempieläin? - oon aina halunnut simpanssin
lempiruoka ja -juoma? - en osaa päättää
Desktop1
Miten laittaudut aamuisin? - en jaksa selittää mitä aineita käytän tai mitä niillä teen, koska siinä menis ikuisuus. eka meikkaan, sitten hiukset ja sitten päätän mitä pistän päälle.
Millaisista ihmisistä kiinnostut? - sellasista joilla on vähän omaperänen tyyli tai muuten vähän erikoisen näkösiä. jos on tatuointeja niin oon ihan sekasin. luonteelta sitten pahempi sanoa, koska mua miellyttää niin moni asia.
Mistä pidät eniten ulkonäössäsi? - silmien väristä kun ne on kunnon siniset ja mun kynsistä:D ne kasvaa nopee ja ei lohkeile:D
Mistä vähiten? - jalkojen pilkuista:D
mitä kosmetiikkatuotetta ilman et voisi elää? - erittäin vahvaa kosteusvoidetta ylipäätään mutta meikeistä sellanen ikäänkuin ripsari kulmakarvoille (eyebrow wax)

lemppariblogit? - mariannan, Ulrikke Lund, isabelles
käytätkö hajuvesiä, jos käytät, niin mikä on suosikkituoksusi? - escada absolutely me
Mitä tykkäät Samkesta? - tykkään oikeesti paljon enemmän kun olisin kuvitellu. ite koulu rakennuksesta tykkään ihan hirveesti ja ahdistun kun meen muihin:D ja ainakin mun mielestä meillä on aikas hyvä henki (kun pari ihmistä unohdettais:D) ja siellä on renota muutenkin kun kaikki poissaolot sun muut ei oo niin tarkkoja
teetkö aina kaikki läksyt ja koulujutut ajallaan? - en:D apua oon ihan hirvee lusmu niitten suhteen !
millainen sun perhe on? - nooo asun nyt mun porukoiden ja pikkuveljen kanssa ja no aika tavallinen varmaan:D sitten mun kaks siskoa asuu molemmat tampereella kanssa ja alotan nyt toisen kanssa samassa työpaikassa
kuinka pitkä oot? - 156

lempikaupungit Suomessa/maailmalla? - LONTOO
kuinka paljon menee kuukaudessa rahaa vaatteisiin ym? - riippuu ihan kuukaudesta ja siitä paljon mulla on rahaa ja mun vanhemmat ostaa mulle tietyt vaatteet ja meikit sun muut. 30e-80e
lempi värit kynsilakoissa? - APUA ! en osaa sanoo todellakaan ! oon hulluna kynsilakkoihin ja teen niillä kaikkia erilaisia juttuja. tällä hetkellä oon taas rakastunut siniseen ja kaikki pastellit on nyt kevään myötä tullu mun mieleen.
lempi tv-sarjat ja elokuvat? - skins, misfits, pretty little liars.. elokuvista ehdottomasti the breakfast club
juhlitko paljon? - juuri sopivasti
jos saisit asuu missä vaan maailmassa niin missä asuisit? - LONTOOSSA !
mitkä on sellasia asioita maailmassa tai mitä ihimset tekee jotka sua ärsyttää? niinku pet peeves jos tiet mitä ne on? - apua näitä on ihan hirveesti ! kun ihmiset jumittaa keskellä rullaportaita eikä tajua seistä siinä oikeessa reunassa kuten kuuluu, jos joku mässyttää !! se kun ihmiset tuo lastenrattaat hulluille päiville, jos luen jotain ja joku yrittää lukea sitä mun olanyli, jos katon tvtä ja joku heiluu mun takana, kun kuuntelen musiikkia ja joku haluaa kuunnella toisella kuulokkeella !! näitä riittää:D
millasta musiikkia kuuntelet? - rockia ja pop rockia lähinnä, blue-eyed soulia ja tietty ihan perus purkkapoppia ja tanssimusiikkia jos oon sellasella päällä. eli aika paljon kaikkeeeeee.....
mikä on sun lempparibiisi tällä hetkel?  - Charlene Soraia - Wherever you will go, Ron Pope - A drop in a ocean
lempiblogi? - tuolla ylempänä lukee
lempiväriyhdistelmä...
...vaatteissa? -
nude/beessi ja joku kirkas väri
... sisustuksessa? - mustat harmaat ja valkonen on aina hyvä
Desktop
käytännöllisin vaate? - farkut tai valkonen toppi
paras kaunes vinkki? - juo vettä ja syö terveellisesti
kauneuteen liittyvä sääntö mitä et noudata? - toi minkä just sanoin:D:D
kuinka monta kertaa oot seurustellu? - ööö jotain sellaset viis
seurusteletko nyt? - en
millasia numeroita saat koulussa? - huonoja:D
mikä on sun haaveammatti? - joku missä saisin yhdistää sekä median että muodin
mihin meet lukion jälkeen? - haluun TAMKiin medianomiks elokuvan ja television koulutusohjelmaan
mitä aineita aiot kirjottaa? - äikkä, enkku, matikka, psyka ja uskoto
onks sulla kesätöitä? - joo meen tohon keskustorin mäkkiin
mitä aiot tehä kesällä? - töitä:D ja toivottavasti pitää hauskaa ja nukkua vähän
aiotko mennä festareille, jos niin mille? - bloggareille ainakin kun ne on tossa niin lähellä ja sitten tässä on ollu puhetta vähän noista summerupeista
koska täytät 18? - joulukuussa -.-
aiotko ajaa ajokortin? - joo tottakai
ootko käyny baarissa alaikäsenä? - juuuuu ehkäpä mahdollisesti joskus sattumalta
lempi juoma sekä alkoholiton että alkoholillinen? - latte ja salmari
käytkö kirppareilla? - joo jatkuvasti ! haluun tampereelle enemmän
saatko kuukausirahaa vai rahaa tarpeen mukaan? - molempia
tienaatko jostain muualta arkena rahaa, käytkö esim töissä? - joo kohta käyn kunhan nyt saisin niitä vuoroja
ystävän kolme tärkeintä ominaisuutta? - luotettavuus, huumorintaju ja sponttaanisuus
millasista miehistä tykkäät? sano vaikka niistäki kolme tärkeintä ominaisuutta - ei liian kilteistä, spontaanisista jaaaaaaa .... öh ... sellasista jotka saa mut nauraan




alatunnus

3 kommenttia:

  1. Mun blogissa olis "palkinto" sulle! :)
    http://klitteria.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista
  2. Oon niin jääny odottaa uusia postauksia ku vaikuttaa kivalta blogilta, mutta mitään ei oo kuulunu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on ollu kaikkee niin on vähän jäänyt mutta nyt rupee taas tuleen :)

      Poista