lauantai 3. maaliskuuta 2012

-I'll die for you. -Thanks.

oon kipeenä :( ei näin. multa on ääni ihan läheteny ja kurku tulessa.. siitä johtuukin että oon taas istunu koneella vähän turhan paljon ja sellaillessani kaikkia kivoja sivustoja ajattelin taas tehä teille pientä kollaasi postausta joita kyllä teen ihan liikaa. näissä siis on kaikkia mitä tällä hetkellä haluan kohtuuttoman paljon. vähän rupee jo kevät hipsimään munkin mieleen, mutta on siellä vielä tätä mun tuttua ja turvallista syksy vaatetustakin.

Pictures3-1
Pictures4-1
Pictures7-1
Pictures6-1
Pictures8-1
Pictures9-1
Pictures11-1
Pictures10-1
Pictures2-1

ja joo en oo ikinä oikeen keltaseen ihan hirveästi perustanut, (luulen että se lähinnä johtuu siitä että mun äiti on aina sanonu mulle että keltanen näyttää kamalalta mulla..) mutta siis kuitenkin nyt oon ihan rakastunut keltaiseen ! en kyllä vieläkään omista mitään keltaista, mutta ehkä sekin kohta muuttuu.


-jasu

1 kommentti:

  1. http://klitteria.blogspot.com/2012/03/one-lovely-blog-award.html mun blogissa on sulle haaste =)

    VastaaPoista