torstai 2. helmikuuta 2012

To me, eyewear goes way beyond being a prescription.

IMG_6898

OOOOOO !!!! oon niin innoissani ! tänään vihdoin postista tupsahti ensimmäinen ebaysta tilattu ihanuus. tilasin tän siis 17 tammikuuta, ja tuli tosiaan kiinasta, että ihan hyvällä vauhdilla se sieltä tuli ja oli täsmälleen mitä tilasin ja mitä luvattiin. ja hintaa oli n.14 dollaria ja postimaksut ilmaset.

IMG_6900
IMG_6902
kyseessähän siis on 20 meikkisivellintä ja ne tuli tälläsessä vyössä tai miks tätä nyt sitten voikaan sanoo:D olin oikeestaan aika positiivisesti yllättynyt niiden laadusta ! yleensä et saa eden yhtä sivellintä tälläsellä hinnalla. ja joo siis eihän nää todellakaan mitään mac/sigma laatua ole mutta tolla hinnalla voin sanoa että hyviä.

IMG_6912
etenkin nää alkupään pikku siveltimet tuntu hyviltä. en tietenkään oo niistä kun paria ehtiny testata, mutta kyllä ne ainakin tuntu hyviltä :)

IMG_6913
näihin neljään oon kanssa hyvin tyytyväinen. ainut että tossa pinkissä meikkivoidesiveltimessä pitäis kyllä olla enenmmän noita karvoja.. en tie mitä siinä on tapahtunu:D mutta kyllä se toimi ihan kohtalaisesti silti kun sitä kokeilin.


mulle on vielä vähän sitä sun tätä tulossa ja niitä odotan kanssa ihan yhtä innolla ! oon ihan hullaantunu ebayhin !



-jasu

3 kommenttia:

  1. onks sieltä helppo tilata :D? ku mä aina selailen kaikkee mutta sit en ikinä kuitenkaa päätyny niin pitkälle että oisin ostanu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis joo on jos sulla on paypal :) en tie voiko sieltä ees tilata jos ei oo.. mutta kannattaa lukee hyvin ne kaikki tekstit siinä kuvauksessa tai missä lie koska siellä on välillä ihan eri tarina kun mitä se kuva kertoo:D

      Poista
    2. jepp, ja ei mun mielestä pysty kai ilman paypalia :D:D mutjoo enköhän mä sieltä jossainvaiheessa kuitenkin sorru tilaan jotain;)

      Poista