perjantai 10. helmikuuta 2012

i never learn do i ?

arvakkaas mitä mä menin taas tekemään ? leikkaamaan hiukseni lyhyiksi !

Picture 1693-1

tällä kertaamä kuitenkin oikeasti tykkään näistä ja en usko että tuun katuun niinkun viimeks. aamulla siis oli kampaaja ja tosiaan ton juurivärin takia sinne oikeestaan menin. oon kuitenkin jo jonkun aikaa pohdiskellu tota lyhyeksi leikkaamista. siihin oli oikeestaan monta syytä; olin kyllästynyt omiini (jotka oli niin tavalliset kun voi olla), latvat oli niin huonossa kunnossa, että joka tapauksessa järkevää oli ottaa aika paljon pois, oon lyhyt, joten väitän että lyhyet sopii mulle ja mikä tärkeintä, oon kuolannut lyhyen tukan perään jo monta kuukautta.

Picture 1690-1

kuten jo sanoin, tykkään näistä ite tosi paljon. kivaa vaihtelua kun oon kuitenkin sieltä seiskalta asti näitä yrittänyt kasvattaa (tosin ihan tuloksetta). tietty tässä menee vähän aikaa kun opin laittaan nää kunnolla.. se kampaaja myös leikkas nää todella suoraks tosta latvasta, että saatan repii niitä vielä tässä joku päivä, että sopis noihin 'otsahiuksiin' paremmin.

Picture 1730

nää lyhyet hiukset helpottaa myös todella paljon tuuheuden suhteen. en yleensä ikinä saanut ittelleni tuuheita hiuksia, koska mun omat on niin liukkaat ja painavat. nyt kuitenkin toivon, että saan niistä kunnolla sekaset.

Picture 1715

näin ollen oon varma, että saan kunnolla käyttöä tolle osis+ tuuheuttavalle suihkeelle ja tietty toi lorealin muotovaahto jota jo ylistin, on nyt ihan omiaan !

kertokaa ihmeessä mitä te tykkäätte. sopiiko, eikö sovi ? huonompi, parempi ?
jos tykkäätte niistä ;)


-jasu

9 kommenttia:

  1. noi sopii jasu sulle tosi hyvin!:))

    VastaaPoista
  2. sairaan kivat!! meneekö noi samanlaiseen kikkuraan ku ne sun seiskaluokan lyhyet hiukset?:DD ja onks sulla edelleen pidennykset myös käytössä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo luultavasti mutta nyt oon oppinu hiuslaitteiden salat:D ja mun hiukset on muutenkin sen verran huonossa kunossa että ne ei jaksa kihartua koko matkaa :P

      Poista
  3. noi sopii sulle niin paljo paremmin ku pitkät!! oot ihana :))

    VastaaPoista