perjantai 3. helmikuuta 2012

Evöqojklhmse4mlv fd hyjehbv.

kävin tässä taas vähän ostoksilla, kun nyt on ollut hyvin vapaata. mulle on nyt iskeny kauhee hinku kokeilla kaikkia uusia meikkejä ja niinpä sitten kävi näin, että poimin taas pari uutta juttua mukaani.


tää ripsari on sellanen josta oon nähny aika paljon kaikkia ylistys juttuja ja niin sitten ajattelin että toihan on varmaan hyvä ja että haluunpa itekkin kokeilla... no oon nyt kyllä vasta kerran sitä kokeillu, mutta mulla ei oo eläissäni ollu noin SURKEETA ripsaria.. mun ripset näyttää siltä kun olisin tunkenu niihin noin seittämän kerrosta kuivunutta ripsaria.. on niissä ennenkin ollu vähän paakkuja mutta ne ei oo mitään tähän verrattuna... en kuitenkaan ihan täysin luovu toivosta, sillä mun kokemuksella ripsarit on aina ensin vähän kummallisia.
IMG_6914

sitten nappasin nää mavalan kynsilakat kun oli alennuksessa (4e). tykkään tosi paljon varsinkin tosta bagkokista !
IMG_6919

sitten tietenkin piti ostaa pari huulipunaa:D ne oli kaks 10e eli -50%, joten se oli käytännössä edullista. tykkään niin paljon siitä mun rimmelin oranssihtavasta, että päätin sitten ostaa kunnon oranssin. samoin se maybellinen beige on niin ihana, että ajattelin tollasen kunnon ruskeen olevan myös hauska.
IMG_6927

sitten vihdoin ja viimein sain ostettua ittelleni oikeen värisen huultenrajauskynän ! ja korkee aika olikin.. ton maxfactorin valokynän ostin itseasiassa jo pari päivää sitten, mutta ajattelin sen tähän samaan syssyyn laittaa. en oo pitkään aikaan omistanut valokynää ja tosta kyllä tykkään enemmän kun siitä lumenen.. tosin siinä on kivempi pää:D
IMG_6928

viimeseks vielä rimmelin puuteri. oon aika käyttänyt vaan lumenen puutereita, joten ajattelin että nyt on korkee aika kokeilla jotain muuta. toi maksokin vaan reilu 6e, joten aika edullinenkin vielä.
IMG_6932

loppuun vielä herkullinen kuva musta. tossa näätte myös sen ruskeen huulipunan. eli siis niille jotka jo ehti pelästyä, että kuljen ympäriinsä sellanen oikeesti ruskee puna huulillani, ei, toi on todellakin tommonen punasävynen:D
IMG_6934



-jasu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti