keskiviikko 11. tammikuuta 2012

what did you say about british guys again ? mind repeating that, hun ?

joo teidän, täällä on ollu vähän hiljasta. mä olen nimittäin kärsinyt syvästä lomanloppumis masennuksesta ja alan vasta nyt pikkuhiljaa tokenemaan. eilen en kuitenkaan vielä ollut hirveän hyvässä hapessa vaan makasin kotona kipeänä ja ootte ehkä huomannutkin, että kun mä istun päivän kotona, tuloksena on kollaaseja kaikesta maailman asioista. eilen sitten päädyin selailemaan kaikkien upeiden julkkisten kuvia. iski jopa tilapäinen masennus kattellessa tollasia täydellisiä jumalaisia olentoja ! ajattelin sitten pistää teille ne tänne esille lähinnä jotta näyttäis siltä että mä postailen ja näätte vähän että ketkä mun mielestä on tän hetken kauniimpia/kuumimpia julkimoita.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

mulla olis ollut vielä tän päivän vaatetuksesta kuva, mutta nyt tuntuu että laitan sen teille huomenna, en halua laittaa naamaani samaan postaukseen noiden täydellisyyksien kanssa.



-jasu

2 kommenttia:

  1. Ketä noi on tossa ekassa ja tokassa kuvassa naisista? :) ihan älyttömän kauniita! ja ahh noi miehet, mulla taitaa olla aika samanlainen miesmaku sun kanssa :D

    VastaaPoista
  2. ekassa on megan fox ja tokassa candice swanepoel :)

    VastaaPoista